دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بارش باران و افت دما باعث مه گرفتگی شدید در شهر اندیمشک استان خوزستان شد. در همین راستا نیز احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اعلام این خبر که از اواخر روز یکشنبه در جنوب غرب کشور ابرناکی و بارش شروع شده و روز دوشنبه جنوب و جنوب شرق کشور را فرا‌می‌گیرد، گفت: طی این روزها در برخی مناطق جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد. روز جمعه در دامنه‌های شرقی البرز و شمال شرق ابرناکی و دربرخی مناطق بارش باران و گاهی وزش باد رخ داده که بارش در ارتفاعات به‌صورت برف بوده است. این موج روز شنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال بوده و سبب ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد خواهد شد و اواخر وقت این روز از مرزهای کشور خارج می‌شود.

356231351351356136262462462462

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور گفت: شنبه بارش باران در استان‌های خراسان‌رضوی، خراسان جنوبی، یزد و بارش برف در ارتفاعات این استان‌ها و رگبار و رعدوبرق در شرق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان را خواهیم داشت. با توجه به پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای تردد در مسیرهای ‌کوهستانی مناطق یاد شده به‌کار گرفته شود. همچنین باید توجه کرد که روز شنبه شرق خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

به گفته او، روز یکشنبه در غالب مناطق کشور جو نسبتا پایدار است که پیامد آن افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت است. البته از اواخر روز یکشنبه در جنوب غرب کشور ابرناکی و بارش شروع شده و روز دوشنبه جنوب و جنوب شرق کشور را فرا‌می‌گیرد. طی دو روز آینده در برخی مناطق جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد. مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور همچنین وضعیت جوی پایتخت را نیز طی سه روز پیش رو پیش‌بینی کرد و گفت: روز شنبه هوای تهران کمی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با مه صبحگاهی است و در روز یکشنبه نیز کمی ابری در پاره‌ای از نقاط غبارآلود است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ezXWZxLI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه