یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
انتقاد نماینده تهران از تذکری که هیات‌رئیسه مانع قرائت آن شد

مطهری: خواستار پیگیری اظهارات سردار نقدی از وزارت دفاع شده‌ایم

8 سال پیش ( 1394/9/24 )
 

در دقایق پایانی نشست علنی روز سه‌شنبه مجلس، تذکری با امضای علی مطهری نماینده تهران، محمدرضا تابش نماینده اردکان و کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس خطاب به وزیر دفاع و نیروهای مسلح تحت عنوان «پیگیری اظهارات یکی از مقام‌های نظامی مبنی بر شیعه نبودن و داعشی بودن رئیس‌جمهور اسبق» تقدیم هیات رئیسه شد که با مخالفت محمدرضا باهنر که برای ساعاتی ریاست نشست علنی دیروز را برعهده داشت قرائت نشد که این مسئله با اعتراض محمدرضا تابش و علی مطهری روبه‌رو شد. هنگامی که محمدرضا تابش با پایان یافتن نشست علنی دیروز متوجه شد دهقان از قرائت این تذکر خودداری کرده، با صدای بلند نسبت به این تصمیم هیات رئیسه اعتراض کرد که علی مطهری نیز با وی همراهی کرد.

3572457247247437835724343585348469

علی مطهری نماینده تهران با انتقاد از عدم قرائت تذکرش در صحن علنی مجلس گفت: امروز (سه‌شنبه) تذکری به وزیر دفاع و نیروهای مسلح در خصوص صحبت‌های اخیر سردار نقدی درباره آقای خاتمی رئیس‌جمهور پیشین تقدیم هیات رئیسه کردیم که متاسفانه آقای دهقان از اعضای هیات رئیسه با اعمال نظر شخصی خود از قرائت آن در صحن خودداری کرد. سردار نقدی اخیرا در یکی از سخنرانی‌های خود آقای خاتمی را متهم کرده‌ که در سال 88 در ملاقات با ملک عبدالله، یک‌میلیارد دلار پول دریافت کرده و در جای دیگری از سخنان خود ایشان را فردی غیر‌شیعه و غیرسیاسی خوانده بود. ما در این تذکر که خطاب به وزیر دفاع و نیروهای مسلح بود خواستار پیگیری این مسئله از سوی این وزارتخانه شدیم تا تذکر لازم را به سردار نقدی بدهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در توضیح علت عدم قرائت این تذکر در صحن گفت: متاسفانه آقای محمد دهقان چون شخصا با این تذکر مخالف بود، از قرائت آن در صحن خودداری کرد. البته هنگامی که دلیل این مسئله را از آقای دهقان جویا شدم، اعلام کرد که از رئیس جلسه در این خصوص تعیین تکلیف کرده و آقای محمدرضا باهنر که ریاست جلسه را در آن لحظه برعهده داشت، اجازه قرائت این تذکر را نداده است.

مطهری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قصد پیگیری این موضوع را ندارد، اعلام کرد: حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و قصد داریم دلیل این اتفاق را از هیات رئیسه جویا شویم و برای پیگیری آن می‌توانیم در قالب تذکر شفاهی در صحن این موضوع را مطرح کنیم و امیدواریم هر کاری که مناسب بود برای رفع این مشکل انجام شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/J8FAOYSv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه