دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی جاماندگان از کربلا در تهران

مسیرهای راهپیمایی اربعین

8 سال پیش ( 1394/9/9 )
 

سرهنگ مراد مرادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت ضمن تشریح مسیرهای سه‌گانه راهپیمایی جاماندگان کربلا در روز اربعین، محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در پایتخت را نیز تشریح کرد. سرهنگ مرادی دراین باره گفت: مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در تهران با عنوان جاماندگان از کربلا از صبح روز چهارشنبه (اربعین حسینی) از سه نقطه پایتخت آغاز خواهد شد و در سه مسیر اصلی به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی در شهرری ادامه خواهد داشت.

523315363262361356136236234624276

او با اشاره به مسیرهای راهپیمایی اربعین گفت: مسیر شماره یک از میدان امام‌حسین(ع) آغاز شده و با عبور از خیابان 17 شهریور، میدان شهدا، میدان خراسان، میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام، سه‌راه ورامین و میدان شهرری به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی می‌رسد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت ادامه داد: مسیر شماره 2 نیزاز میدان آزادی آغاز شده و با عبور از خیابان آذربایجان، بزرگراه نواب، میدان 9 دی، میدان بهمن، تقاطع بعثت و رجایی، پل صارمی، میدان نماز، میدان فرمانداری، میدان ساعی به سمت شرق و بلوار مدرس به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی ختم می‌شود. مرادی درباره مسیر شماره 3 نیز گفت: این مسیر از بارگاه مقدس امامزاده‌حسن آغاز شده و با عبور از خیابان امین‌الملک، خیابان قزوین، میدان 9 دی، بزرگراه نواب، میدان بهمن، تقاطع بعثت و رجایی، پل صارمی، میدان نماز، میدان فرمانداری و بلوار مدرس به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی خواهد رسید.

او با بیان اینکه این راهپیمایی از ساعت هفت صبح روز چهارشنبه 11 آذر در پایتخت آغاز شده و تا نماز ظهر و عصر ادامه خواهد داشت، گفت: در این راهپیمایی مناطق 7، 9، 10، 12، 13، 14، 15، 16، 17 و 20 راهنمایی و رانندگی و شهرداری حضور خواهند داشت و نسبت به روان‌سازی ترافیک و حفظ ایمنی راهپیمایان اقدام خواهند کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KHt48f0u
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه