سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مردم پژو ۴۰۵ و پراید نخرند

7 سال پیش ( 1395/6/5 )
 

مدیرعامل انجمن حمایت از مصرف کنندگان گفت: مردم از خرید خودروهای بی کیفیتی چون پژو ۴۰۵ و پراید خودداری کنند زیرا این خودروهای بی کیفیت منفعتی برای آنها ندارند.

مسیح انصاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید آیین نامه ابلاغی این وزارتخانه در سال ۱۳۸۹ را اجرا و از ادامه تولید پژو ۴۰۵ و پراید جلوگیری کند.


وی با بیان اینکه در سال های گذشته هیچ گونه تغییرات اساسی در کیفیت پژو ۴۰۵ و پراید صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: این خودروها از نظر کیفیت در سطح پایینی قرار دارند و اقدامات اساسی نیز برای حل معایب آنها انجام نشده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از مصرف کنندگان ادامه داد: دانش فنی و کیفیت خودروهای پژو ۴۰۵ و پراید به هیچ وجه قابل مقایسه با خودروهای جدید و باکیفیت امروزی نیست به گونه ای که فناوری تولید این خودروها مربوط به بیش از ۲۰ سال پیش است.

وی افزود: در این شرایط مشخص نیست چرا برخلاف آیین نامه ابلاغی وزارت صنایع و معادن وقت، تولید این خودروهای از رده خارج متوقف نشده است بنابراین مصرانه از مسئولان وزارت صنعت می خواهیم به وظایف خود در این رابطه عمل کنند.

انصاری با بیان اینکه اگر مردم از خرید پژو ۴۰۵ و پراید خودداری کنند، ایران خودرو و سایپا نیز چاره ای جز توقف تولید این خودروها نخواهند داشت، تصریح کرد: این دو خودروساز باید به سرعت خودروهای جدید با کیفیت و قیمت مناسب را جایگزین این خودروهای قدیمی و بی کیفیت کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qYnFCK1h
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه