چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

وقتی دولت سازندگی روی کار آمد، خرابی های جنگ بسیار زیاد بود و دولت باید جراحات را ترمیم می کرد. خرابه های باقی مانده از زمان جنگ، کمبود امکانات و وجود بخشی از تحریم ها از جمله مشکلاتی بود که دولت با آن مواجه بود. اراده دولت سازندگی این بود که کشور به سمتی برود که شرایط اقتصادی بهبود پیدا کرده و به سمت توسعه حرکت کند.

از همین رو سیاست ها به سمت بازسازی و فراهم کردن زیرساخت ها برای توسعه همه بخش های اقتصاد از جمله صنایع به پیش رفت. صنعت خودرو که در آن زمان وضعیت خوبی نداشت نیز یکی از صنایع مورد هدف برای تحول و تغییر و حرکت به سمت توسعه بود.

تفکر توسعه محور در دولت سازندگی به این صنعت نیز رسید و آغاز تحول در صنعت خودرو در دوران پس از جنگ نیز حاصل همین تفکر است؛ صنعتی که در مقاطعی با میزان ناچیز تولید در کشور مواجه بود اما براساس همین تفکر و با توجه به سیاست گذاری های انجام شده در آن زمان، شاهد حرکت رو به پیشرفت و تیراژ بیش از یک میلیونی در صنعت خودرو در دوره های بعد بودیم.

  تحول اینچنینی در صنعت خودرو حاصل تفکر و به کارگیری مدیران قدرتمندی است که در دوران سازندگی روی کار آمدند تا با اجرایی کردن سیاست ها، آغازگر مسیر توسعه این صنعت در دوران بعد از جنگ باشند؛ مدیرانی نظیر مهندس غروی در ایران خودرو. این مدیریت ها و سیاست ها بود که صنعت خودروی کشور را به سمت توسعه هدایت کرد.

مدیرعامل بهمن دیزل

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1g0FM9ds
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه