آیا میدانستید مدیریت زمان، یکی از مهمترین عوامل در معرفی محصول جدید به بازار است؟ بسیاری از شکستهای محصولات نوآورانه، به علت تاخیر در رساندن محصول به بازار است. زمانی که رقیب در حال بستن قرارداد 10 ساله برای عرضه انحصاری محصول است، اگر شرکت نوآور تنها به فکر تست محصول خود باشد، با شکست بزرگی مواجه خواهد شد.
با توجه به رقابت بالای محصولات در بازار، بسیاری از مشتریان چشمشان به چراغ سبز بازار است. به محض بروز نیاز بازار، نوآوران شروع به خلاقیت و نوآوری میکنند و کسی برنده است که سریعتر، ارزانتر و با کیفیتتر باشد.