دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
پس از تامین نیاز تولید‌کنندگان داخلی

مازاد محصولات پتروشیمی صادر می‌شود

8 سال پیش ( 1395/1/27 )
 

علی محمد بساق‌زاده، مدیر كنترل و تولید شركت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تولید مواد پلاستیكی و پلیمری از محصولات پتروشیمی، ارزش افزوده بالاتری را ایجاد خواهد كرد بنابراین تبدیل هرچه بیشتر مواد پتروشیمی به محصولات پلاستیكی موجب تامین نیاز داخلی و صادرات مازاد آن به كشورهای همسایه می‌شود.

به گزارش ایرنا از وزارت نفت؛ بساق‌زاده در حاشیه دهمین نمایشگاه ایران پلاست افزود: حضور تولیدكنندگان مواد پلیمری و پلاستیكی، این نمایشگاه را از نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی متمایز می‌كند.

53346343473473735735246262447378353

بساق‌زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در چهار حوزه مواد اولیه، ماشین‌آلات، محصولات ساخته و نیمه ساخته، خدمات فنی و مهندسی تصریح كرد: حضور این چهار گروه در كنار یكدیگر در این نمایشگاه تعامل بسیار خوبی میان آنها به وجود می‌آورد.

مدیر كنترل و تولید شركت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینكه حضور شركت‌های داخلی و خارجی در دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست نسبت به دوره گذشته رشد بسیار خوبی داشته، گفت: امید است نتایج این نمایشگاه به تحقق اقتصاد مقاومتی در كشور كمك كند و با افزایش تعاملات بین‌المللی و انتقال فناوری، بتوانیم هم تامین كننده نیاز داخل و هم صادر كننده به كشورهای جهان باشیم.

بساق زاده، تامین نیاز داخلی را اولویت شركت ملی صنایع پتروشیمی عنوان كرد و افزود: هم اكنون حدود ٦٠ درصد محصولات تولیدی مجتمع‌های پتروشیمی ایران صادر می‌شود.

وی با اشاره به صادرات محصولات پتروشیمی ایران به كشورهای آسیای دور و نزدیك، اقیانوسیه، آفریقا و آمریكای لاتین، گفت: شرایط تحریم در گذشته سبب كاهش صادرات این محصولات به كشورهای اروپایی شد كه با اجرایی شدن برجام و افزایش تعاملات بین‌المللی، ركورد صادرات این محصولات به اروپا نیز كه در سال‌های قبل از تحریم حدود ٢٥ درصد بوده، شكسته خواهد شد.

مدیركنترل و تولید شركت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به مذاكرات این شركت با كشورهای خارجی گفت: بیشتر بازدیدكنندگان خارجی از دهمین نمایشگاه بین‌المللی، تمایل به خرید محصولات پتروشیمی از ایران دارند. دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با شعار كسب و كار جهانی از ٢٥ تا ٢٩ فروردین ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7eu1Mf6B
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه