سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
معاون وزیر راه و شهرسازی

لغو قرارداد برخی پروژه‌های ساخت‌ و‌سازی در کیش

8 سال پیش ( 1394/9/2 )
 

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری با اشاره به حجم گسترده ساخت و ساز در جزیره کیش گفت: قراردادهای برخی از پروژه‌های ساخت و ساز در منطقه آزاد کیش به توصیه شورای عالی شهرسازی و معماری لغو شده است. پیروز حناچی در گفت و گو با ایرنا، افزود: حتی برخی از زمین‌هایی که در این منطقه برای ساخت و ساز واگذار شده بود با لغو قراردادهای مربوطه، زمین‌ها پس گرفته شد. معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جزیره کیش طرح جامع مصوبی داشت که مسئولان را متوجه آن کردیم، افزود: در این طرح، اسکان موقت در این منطقه سهم کمتری داشت در حالی که در برنامه‌ریزی ما، اسکان دائم بود.

46426234626242462462474734

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری با بیان اینکه در 10 سال گذشته اسکان موقت بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های کیش را به خود اختصاص داد، این مسئله را تهدید بزرگی برای جزیره کیش دانست و گفت: این مسئله هرگونه سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری این منطقه را تحت تأثیر قرار می‌داد.

حناچی به موضوع دریاخواری نیز اشاره و تأکید کرد: ما مخالف خشک کردن دریا هستیم؛ هرچند در برخی از نقاط جهان به علت ضرورت، برخی از پروژه‌ها روی زمین‌هایی که از محل خشک شدن آب دریا استحصال شده انجام می‌شود. معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خشک کردن آب دریا نباید برای انتفاع شخصی انجام شود، گفت: این درحالی است که دولت قطر درصدد است فرودگاه جدید دوحه را پس از خشک کردن دریا روی زمین‌های آن احداث کند یا اینکه برخی از پروژه‌های توسعه بنادر با استفاده از خشک شدن آب دریا عملی می‌شود.

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری خاطرنشان کرد: مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش به توصیه‌های این شورا توجه کرده و تاکنون تعدادی از قراردادهای واگذاری زمین به احداث برخی از پروژه‌ها در این منطقه لغو شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9zsA0jgW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه