چهارشنبه, ۷ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Wed, 28 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

عضو هیأت مدیره صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی گفت: باید با ارائه راهکار‌های جدید خود را به دیدگاه‌های سرمایه‌گذاران نزدیک کرد تا بتوان افزایش سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی در زمینه احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی را شاهد بود.به گزارش روابط عمومی صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، محمد مهدی‌تندگویان تأکید کرد: علاوه بر دغدغه حفظ و مرمت، شایسته است به نگرانی‌های موجود در مورد واگذاری و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی نیز توجه جدی شود.

وی افزود: در مورد مدل واگذاری بناهای تاریخی به سرمایه‌گذاران باید نسبت به گذشته تغییر نگرش جدی ایجاد شود و با ارائه راهکار‌های جدید به دیدگاه‌های سرمایه‌گذاران نیز در این عرصه نزدیک شد تا بتوان مشارکت‌های مردمی در زمینه احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی را تقویت کرد. این عضو هیأت مدیره افزود: مدل ارائه واگذاری‌ها باید به نحوی باشد که سرمایه‌گذاران احساس کنند می‌توانند با سرمایه‌گذاری‌شان، ارزش افزوده ایجاد کنند.

باید در این راه روش‌های نوینی را سامان دهیم تا اگر در بحث واگذاری‌ها رکودی وجود دارد، شکسته و این روند تسهیل شود. تندگویان همچنین با اشاره به کندی روند واگذاری برخی بخش‌های مجموعه تاریخی سعدالسلطنه قزوین افزود: می‌توان ساختاری برای واگذاری‌ها اندیشید که بهره برداری بهینه را تسهیل کند، اما متأسفانه در طول یک سال گذشته روند واگذاری‌ها در بخش‌هایی از مجموعه‌های تاریخی نظیر سعدالسلطنه قزوین کند بوده که امیدواریم به زودی این امر نیز تسهیل شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FqBAiWja
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه