دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی شب شنبه در هتل المپیک تهران برگزار شد و رییس بانک پاسارگاد در حضور رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی به ملی‌‌پوشان حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی سهام این بانک را اهدا کرد. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد در مراسم تقدیر بانک پاسارگاد از ملی‌پوشان تیم‌های ملی کشتی‌آزاد و فرنگی حاضر در جام‌جهانی و بازی‌های آسیایی گفت: شما کشتی‌گیران یکی از مظاهر سرمایه‌های اجتماعی مردم هستید و باعث شادی دل آنها می‌شوید. قاسمی در مراسم تقدیر از کشتی‌گیران حاضر در رقابت‌های جام جهانی و قهرمانی آسیا با بیان این مطلب افزود: از سنین کودکی به دلیل اینکه در خانواده‌ای کشتی‌گیر حضور داشتم به این رشته علاقه داشتم و از نزدیک شاهد تمرینات جهان پهلوان تختی در باشگاه دخانیات بودم. آن چیزی که از تختی در آنجا به یاد دارم مرام جوانمردی و پهلوانی بود که ادامه راه پهلوانانی چون پوریای ولی بود. 

34576587670780

وی تصریح کرد: شما وقتی پیروز می‌شوید، سجده می‌کنید، تشک را می‌بوسید و بندگی خدا را فریاد می‌زنید. در آن لحظه شما احساس وصف‌نشدنی دارید اما نمی‌دانید که ۸۰ میلیون ایرانی نیز همراه با شما همین احساس را دارند و خوشحال می‌شوند. قاسمی تاکید کرد: شما یکی از مظاهر سرمایه‌های اجتماعی مردم هستید، آن شبی که شما قهرمان می‌شوید در روز بعد، دانشجو در دانشگاه، استاد در کلاس درس، زن، مرد، پیر و جوان در هر جهت فکری و با هر نظری از افتخارآفرینی شما خوشحالند و در واقع شما نقطه وصل تمامی تفکرات و سنین جامعه و بزرگ‌ترین مظهر سرمایه‌گذاری مردم هستید.

مدیرعامل بانک پاسارگاد افزود: وقتی پرچم ایران بالاتر از آمریکا و روسیه قرار می‌گیرد ۸۰ میلیون ایرانی احساس شما را لمس می‌کنند و باید قدر خود را بدانید. در ایام شعبانیه قرار داریم ماهی که میلاد پهلوانان بزرگ تاریخ در آن قرار دارد و در میانه آن نیز میلاد منجی عالم است که برای ظهور آن بزرگوار دعا می‌کنیم و ان‌شاءالله شما سربازان نامدار و پرچمدار آن حضرت خواهید بود.
وی تصریح کرد: در سه سال گذشته کشتی افتخارات زیادی را کسب کرده و بانک پاسارگاد در این راه همراه کشتی‌گیران بود؛ در واقع توفیقاتی که در این سه سال کسب شده در راستای شعار بانک پاسارگاد بود که آنچه توانسته‌ایم لطف خدا بوده است و دعای امام رضا(ع) که بزرگ‌ترین سرمایه بانک پاسارگاد است همراه شما بوده است.

قاسمی در مورد حمایت از کشتی‌گیران در آستانه المپیک برزیل خاطرنشان کرد: ۱۴ ماه تا مسابقات المپیک مانده و ما امکاناتی را جدا از بخش حمایتی خود، به‌طور ویژه در اختیار کشتی قرار خواهیم داد تا تیم ملی بتواند با تدارک بهتری در این رقابت‌ها حضور پیدا کند و ان‌شاء‌الله به موفقیت برسد. وی در مورد نگرانی‌های کشتی‌گیران در مورد آینده‌شان گفت: با هماهنگی فدراسیون کشتی، به دنبال تأسیس صندوقی با نام آتیه کشتی‌گیران هستیم تا کشتی‌گیران را از رده سنی نوجوانان تا به بالا زیر پوشش خدمات این صندوق قرار دهیم. قاسمی در پایان همچنین قول ساخت یک هتل مجهز برای برگزاری اردوهای ملی‌پوشان و کشتی‌گیران درصورت اختصاص زمین مناسب را داد تا دست فدراسیون کشتی برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های آتی خود باز باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BTnD9MqL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه