جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شبکه اجتماعی اینستاگرام که این روزها از محبوبیت خاصی در جهان برخوردار شده است به کاربران خود اجازه داد تا در صورت لزوم قابلیت کامنت گذاشتن در زیر پست های خود را غیرفعال کرده و از این طریق از هرزنگاری برخی کاربران جلوگیری کنند.

شبکه اجتماعی تصویری اینستاگرام که زیرمجموعه فیس بوک محسوب می شود سه شنبه گذشته اعلام کرد که کاربران با دریافت آخرین به روزرسانی این شبکه قادر خواهند بود تا در صورت تمایل قابلیت ارسال کامنت از سوی دیگر کاربران را غیرفعال کنند.

به این ترتیب کاربران اپلیکیشن اینستاگرام پیش از ارسال تصویر موردنظر خود می توانند با انتخاب گزینه turn off commenting از ارسال کامنت سایرین جلوگیری به عمل آورند. گفتنی است در صورتی که کاربران پس از انتخاب گزینه مسدود کردن قابلیت کامنت گذاری از اقدام خود پشیمان شوند، می توانند مجددا امکان ارسال کامنت از سوی کاربران دیگر را فعال کنند.

در همین راستا Kevin Systrom ، مدیراجرایی اینستاگرام در گفت وگو با رسانه ها هدف از اضافه شدن قابلیت مسدود کردن ارسال کامنت را ایجاد فضایی امن و خوش آیند برای همه عنوان کرد. گفتنی است کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات براین عقیده اند که این قابلیت بیش از هرچیز از سوی افراد مشهور که میلیون ها هوادار و دنبال کننده دارند مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

در ماه آوریل سال جاری میلادی کایل جنر نخستین کسی بود که از این قابلیت جدید اینستاگرام به صورت آزمایشی استفاده کرد. در نتیجه این موضوع دنبال کنندگان وی تنها می توانستند عکس های او را لایک کنند ولی امکان ارسال کامنت از سوی آنان وجود نداشت.

پس از معرفی قابلیت غیرفعال کردن قابلیت کامنت گذاری از سوی کاربران، مدیران اینستاگرام از معرفی قابلیت جدیدی برای لایک کردن کامنت های سایر کاربران خبر دادند. کارکرد این ویژگی جدید به این صورت است که کاربران می توانند با لمس کردن آیکن قلب در کنار کامنت دیگر کاربران، نظر آنان را تایید کنند.

از سوی دیگر و در راستای ارائه ویژگی های کنترلی بیشتر به کاربران از سوی اینستاگرام، آن دسته از حساب های کاربری که شخصی هستند می توانند به آسانی دسترسی برخی دنبال کنندگان خود را به حساب کاربری شان مسدود کنند.

شایان ذکر است که اینستاگرام پیشتر از توسعه ابزارهایی برای گزارش کردن کامنت ها و پست های ارسالی از سوی افرادی که از بیماری افسردگی رنج می برند سخن گفته بود و به نظر می رسد که عرضه قابلیت های جدید این شبکه اجتماعی محبوب در راستای اعلام قبلی مدیران آن صورت می پذیرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6lvpYDVR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه