پس از یک وقفه طولانی، حساب کاربری اپل در توییتر در هفته ای که قرار است جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت آمریکایی به بازار عرضه شود فعالیت خود را آغاز کرده است. از سر گیری فعالیت حساب کاربری اپل در توییتر در شرایطی صورت می پذیرد که اپل طی پنج سال گذشته فعالیت چندانی در توییتر نداشته و هم اکنون به نظر می رسد به منظور گسترش فرآیند تبلیغات و بازاریابی محصول جدید خود قصد دارد حضور پررنگ تری در این شبکه اجتماعی داشته باشد.
در این راستا کارکنان بخش روابط عمومی شرکت اپل با انتخاب عکس و کاور برای حساب کاربری شرکت خود در شبکه اجتماعی توییتر آن را از حالت یک پروفایل مرده و بی حرکت خارج ساخته و روح تازه ای را در کالبد آن دمیدند تا از طریق این حساب کاربری بتوانند ارتباط بهتر و موثرتری را با مشتریان و هواداران خود ایجاد کنند.
اقدام اخیر اپل در زمینه آغاز فعالیت خود در توییتر از دید کارشناسان و علاقه مندان حوزه فناوری اطلاعات پنهان نمانده و بسیاری بر این باورند که غول تکنولوژی آمریکایی قصد دارد رویداد معرفی آیفون۷ خود را با استفاده از حساب کاربری خود در توییتر به صورت زنده پوشش دهد.
گمانه زنی های اخیر درباره احتمال فعالیت اکانت اپل در توییتر در حالی مطرح می شود که برخی کاربران این شبکه اجتماعی پیام هایی را در رابطه با رویداد معرفی آیفون ۷ از سوی اپل دریافت کرده اند که این موضوع می تواند به معنای پوشش زنده کنفرانس اپل همزمان با حضور تیم کوک، مدیر اجرایی این شرکت روی صحنه توسط حساب کاربری این شرکت در توییتر باشد.
به نظر می رسد شرکت اپل که سابقه طولانی درباره بزرگنمایی و ایجاد انتظار در میان مشتریان خود دارد مسیر جدیدی را برای جلب توجه مخاطبان و هوادارانش نسبت به گوشی هوشمند جدید خود یافته است؛ محصولی که با توجه به نوآوری های اندک صورت گرفته در ساخت آن به نظر نمی رسد بتواند توجه طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جلب کند.