دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، در اجرای سیاست‌های اجرایی اصل 44 قانون اساسی و واگذاری امور به بخش خصوصی، بهره‌برداری از كارخانه فروكروم سبزوار و بسته سرمایه‌گذاری در معدن زغال‌سنگ گلندرود را به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار می‌كند.

به گزارش ایمیدرو، این اقدامات در ادامه سیاست‌های جلب مشاركت و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی صورت می‌گیرد به طوری كه پیش‌تر بهره‌برداری از واحدهای معدنی سنگ آهن گل‌گهر 5 و 6، زغال‌سنگ پروده 3 و4 طبس و غیره به بخش خصوصی واگذار شده است. شركت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از شركت‌های اصلی ایمیدرو، واگذاری‌های فوق را بر عهده دارد.

كارخانه فروكروم در منطقه جغتای سبزوار در استان خراسان رضوی واقع شده، سالانه از ظرفیت تولید 25هزار تن فروكروم برخوردار است و قابلیت تولید سایر فروآلیاژها را نیز دارد. در این واگذاری، بهره‌برداری از كارخانه فروكروم، تامین مواد اولیه، راهبری و فروش به شركت خصوصی واجد شرایط سپرده می‌شود.

بسته سرمایه‌گذاری در زغال‌سنگ گلندرود

علاوه بر این، سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران بسته سرمایه‌گذاری معدن زغال‌سنگ گلندرود را نیز به مدت یك سال به بخش خصوصی واگذار خواهد كرد. شركت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به نمایندگی گاز ایمیدرو این بسته سرمایه‌گذاری شامل: بازسازی، تجهیز، ‌آماده‌سازی، ‌استخراج، ‌بهره‌برداری و فروش زغال‌سنگ خام معدن گلندرود در استان مازندران را به شركت‌های واجد شرایط بخش خصوصی واگذار می‌كند.

بر همین اساس پیش‌بینی شده شركت برنده بسته سرمایه‌گذاری این معدن زغال‌سنگ، سالانه 75هزار تن زغال‌سنگ خام تولید و به فروش برساند. شركت تهیه و تولید موادمعدنی ایران از واگذاری كنسرسیوم‌هایی که در این حوزه فعال و دارای تخصص هستند، خواست با ارائه سوابق مالی و فنی خود به دبیرخانه این شركت به آدرس تهران، بالاتر از میدان ولیعصر، روبه‌روی سینما استقلال، شماره 1713 مراجعه كنند. اطلاعیه‌های مربوط به فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار این دو طرح در وب سایت ایمیدرو بخش مناقصات و مزایده‌ها هم قابل دسترسی است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uOlrDLcB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه