شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بـــراسـاس گزارش های منتشر شده، یک دامنه اینترنتی با پسوند web در جریان یک حراج اینترنتی و درحالی که تنها یک شرکت، پیشنهاد رسمی خود را برای خرید آن ارائه کرده بود به قیمت 135 میلیون دلار به فروش رسید.

در این ارتباط شرکت Nu Dot Co که موفق به خرید دامنه web شده است، هم اکنون می تواند دامنه های اینترنتی را با پسوند مذکور در اختیار شرکت ها و سازمان های تجاری و غیر تجاری قرار دهد. گفتنی است شرکت Nu Dot Co با پرداخت رقمی معادل 135 میلیون دلار رکورد معامله قبلی در این حوزه را که با قیمت 5/41 میلیون دلار متعلق به پسوند shop بود از آن خود کرد.

لازم به ذکر است شرکت های دیگری نیز در این حراجی حضور داشتند که موفق به در اختیار گرفتن پسوند web نشدند از جمله این شرکت ها می توان به Google، Afilias، Radix و Donuts اشاره کرد.

پسوند اینترنتی web در حالی به شرکت Nu Dot Co واگذار شده است که فرآیند فروش آن از سال 2012 میلادی آغاز شده و به دلیل تعداد زیاد متقاضیان، روند واگذاری آن تا سال جاری میلادی به طول انجامید. اگرچه سرانجام شرکتNu Dot Co موفق به تصاحب آن شد، اما فرآیند واگذاری این پسوند اینترنتی به دلیل ادعای دو شرکت Donuts و Radix مبنی بر وجود اشکالاتی در تقاضای رسمی شرکت Nu Dot Co در آستانه تأخیری دیگر قرار داشت، چرا که در صورت تأیید اعتراض دو شرکت بازنده در مناقصه انجام شده، کل پروسه واگذاری باید به تأخیر می افتاد. 

در همین چارچوب نهادهای ناظر بر روند واگذاری پسوند اینترنتی web ضمن رد اتهامات دو شرکت Donuts و Radix اعلام کردند تقاضای رسمیNu Dot Co ایرادی نداشته و مناقصه واگذاری پسوند مذکور در نهایت صحت و سلامت برگزار شده است.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3JlTPyoz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه