آیا میدانستید تعداد افرادی كه جرات برداشتن تلفن و ارتباط با مشتریان را دارند زیاد نیست، ولی آنها كه این شجاعت را دارند، بهترین نتایج را خواهند گرفت؟ این افراد ممكن است چند جواب «نه» یا «مزاحم نشوید» كوتاه مدت را تحمل كنند، اما در عوض پاداش طولانی مدتی خواهند گرفت و آن فروش محصول است.
اگر با دقت به آنچه در هنگام مصاحبه تلفنی رخ میدهد توجه كنید و با تاكتیك مناسب عمل كنید، با هر پاسخ منفی كه از تلفن دریافت میكنید میتوانید بر تجربیات خود بیفزایید. به جای اینكه بایستید و از تلفن بعدی منصرف شوید، خواهید آموخت كه چه چیزی را نگویید و چه موقع زنگ نزنید. كلید موفقیت شما هم این است كه بدانید چه بگویید و چه موقع بگویید. با هر پاسخ منفی احتیاج به زمان كمی خواهید داشت تا وضعیت را بررسی كنید و از آن در جهت منافع خود سود ببرید، ولی ممكن است مشتریان پرسود و فرصتهای زیاد با تلفن بعدی به شما رو بیاورد.