سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به طور کلی فروش، یک فرآیند است. این فرآیند یعنی تبدیل یک سری داده ها به ستاده ها. به معنای دیگر فروش یک ابتدا و یک انتها دارد. شاید بتوان اینگونه بیان کرد که فروش خدمات در هر جامعه با ایجاد احساس و نیاز آغاز می شود و پس از آن که نیاز شدت گرفت به انگیزه تبدیل می شود.

در واقع این انگیزه فردی است که باعث فروش شده و ایجاد احساس و نیاز زمینه ساز به وجود آمدن انگیزه است. این در حالی است که اتفاق افتادن شدت در نیاز، وابستگی کاملی به رفتار مصرف کننده دارد به طوری که محرک های درونی و بیرونی باید آن نیاز را به آستانه شدت برسانند.

در این حالت نقش برند و شهرت در انتخاب گزینه مورد نظر برای مصرف کننده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به گونه ای که در فروش خدمات، برند جایگاه والایی دارد زیرا این برند است که به مشتری اطمینان خاطر و امنیت روانی می دهد.

حال با این تفاسیر می توان گفت که در کشور ما برای فروش بیمه نامه های عمر باید اطمینان، اعتماد و برند سازی ایجاد شود. در حال حاضر بسیاری از مردم به صنعت بیمه آنگونه که بایسته و شایسته است اعتماد ندارند. ایجاد اطمینان در خدمات با ارائه اطلاعات شفاف به مشتری ایجاد می شود.

اینگونه می توان گفت که مشتری در سه مقطع با شرکت بیمه در ارتباط است. قبل از خرید بیمه نامه، زمان خرید و پس از آن. بنابراین مشتری باید اشراف کاملی نسبت به اطلاعات مالی شرکت پیش از خرید داشته باشد که در این راستا ارائه آیین نامه و شفاف سازی و اطلاع رسانی به مشتریان، همچنین اعلام رتبه توانگری مالی شرکت ها، عامل مهمی در شناخت بیمه گذار از شرکت بیمه است.

از سوی دیگر شرکت بیمه باید نسبت به ارائه ظرفیت های کاری، توانمندی ها و پتانسیل پرسنل متبوعش، چگونگی پرداخت خسارت و سایر مواردی که باعث افزایش شناخت مشتری از شرکت می شود اهتمام ورزد.

زمان خرید بیمه نامه نیز مقوله ای بسیار مهم برای مشتری محسوب می شود و طرز رفتار نمایندگان شرکت بیمه از اهمیت خاصی برخوردار است که شرح تمام مفاد بیمه نامه و ارائه اطلاعات کافی به بیمه گذار توسط شخصی مجرب بسیار مهم است.

زمان پس از خرید بیمه نامه نیز اهمیت زیادی در صنعت بیمه کشور نزد بیمه گذاران دارد که این امر در صنعت بیمه مغفول مانده است. عواملی نظیر کاهش بوروکراسی اداری در افزایش میزان رضایت بیمه گذاران بسیار مهم است به طوری که در این راستا، شرکت های بیمه باید “وسوسه های ذهنی پس از خرید” را از بین ببرند.

در یک کلام باید گفت که فروش در صنعت بیمه باید کاملاً حرفه ای صورت گیرد زیرا تنها همین امر باعث به وجود آمدن اطمیان در مشتری و در نهایت در مورد بیمه نامه عمر منجر به خرید آن توسط مردم می شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kLeTztX6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه