پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌ و‌کار (480)

فروشگاه اینترنتی زیورآلات

8 سال پیش ( 1395/3/30 )
 

پرسش: به‌تازگی وب‌سایت فروشگاهی را در حوزه زیورآلات راه‌اندازی کرده‌ام و طراحی جذابی را برای این وب‌سایت در نظر گرفته‌ام اما با اینکه یک ماه از راه‌اندازی این فروشگاه گذشته، با استقبال مناسبی از جانب مخاطبان مواجه نشده‌ام. از نظر شما چه اقدامات و مواردی در این وب‌سایت باید لحاظ شود تا از این طریق بتوان به مشتریان بیشتری دست پیدا کرد؟

پاسخ کارشناس: در وب‌سایت‌های فروشگاهی باید به موارد بسیار زیادی توجه داشت؛ به‌عنوان نمونه نخستین موضوع، سرمایه‌گذاری در موتورهای جست‌وجو است که باید وب‌سایت شما در این راستا به‌صورت بهینه طراحی شود و برای موتور جست‌وجوگری مانند گوگل شناخته شده باشد.

یکی از مواردی که در وب‌سایت فروشگاهی باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، ایجاد سبد خرید و دکمه خرید در هر صفحه است؛ به عبارت دیگر باید مخاطبان در هر صفحه وب‌سایت شما به راحتی بتوانند محصولات مدنظرشان را خریداری کنند و فرآیند خرید آنها به راحتی انجام شود.

ارائه اطلاعاتی مانند قیمت، ویژگی و... درباره هر محصول بسیار حائز اهمیت است؛ به عبارت دیگر مخاطبان باید به راحتی به شناسنامه محصول دسترسی یابند و اطلاعاتی را درباره آن کسب کنند. از طرفی می‌توانید تولید محتواهای مرتبطی را در خصوص نوع کسب‌و‌کار و محصولات ارائه شده نیز در وب‌سایت خود لحاظ کنید تا مخاطبان از طریق این محتواها جذب وب‌سایت شما شوند.

ارائه فاکتور مناسب به مشتریان نیز بسیار حائز اهمیت است؛ به‌عنوان نمونه این فاکتور می‌تواند به صورت ایمیل برای مشتریان ارسال شود و نوعی حس اعتماد را بین مشتریان ایجاد کند. در فاکتور فروش باید به مواردی مانند نام و نوع محصول، قیمت، تاریخ، مالیات و... اشاره شود.

فرآیند سفارش‌گیری یکی دیگر از مواردی است که در وب‌سایت‌‌های فروشگاهی باید به آن توجه ویژه‌ای شود؛ به‌عنوان نمونه باید فرآیند سفارش‌گیری تسهیل شود و مخاطبان به راحتی بتوانند سفارش‌های خود را در سایت ثبت کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/d4EsPkvm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه