جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کلاف دوم امروز مربوط به دعوت از سرمایه‌گذاران خارجی در استان آذربایجان شرقی به‌عنوان یکی از استان‌های مرزی و امن برای سرمایه‌گذاری است. به تازگی استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با مدیران دو شرکت سرمایه‌گذاری از کشورهای ترکیه و روسیه، آمادگی مدیریت اجرایی استان را برای حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشترک در بخش‌های مختلف اقتصادی اعلام کرده است. 

اسماعیل جبارزاده اظهار داشت: کشورهای همسایه دریافته‌اند که آذربایجان شرقی استانی امن و مستعد برای تجارت، سرمایه‌گذاری و مراودات اقتصادی است.

2353454574568547

وی با اشاره به رفت‌و‌آمد هیات‌های اقتصادی از کشورهای مختلف به تبریز و آذربایجان شرقی، گفت: مدیریت اجرایی استان هیچ محدودیتی برای حمایت از سرمایه‌گذاری ندارد و برای رفع موانع و مشکلات در این زمینه آماده است.

تولید و فرآوری نفت کوره در پالایشگاه تبریز و سرمایه‌گذاری در حوزه معدن از مهم‌ترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری بالقوه در این استان به شمار می‌آید. همچنین سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و تولید محصولات کشاورزی به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌ها با قابلیت سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید.

ما هم در این کلاف با توجه به زمینه‌های موجود برای سرمایه‌گذاری در این استان به سرمایه‌گذاران خارجی پیشنهاد می‌دهیم که برای ورود به بازارهای اقتصادی و سرمایه‌گذاری ایران، استان آذربایجان شرقی را به‌عنوان یکی از اولویت‌های خود در نظر بگیرند. همچنین در تمام عرصه‌های گفته شده از سرمایه‌گذاران داخلی هم حمایت و پشتیبانی می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WiUObFRd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه