یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

غرفه روزنامه «فرصت امروز» به‌عنوان یکی از غرفه‌های برتر بیست و یکمین دوره نمایشگاه مطبوعات کشور انتخاب شد. مهران عباسی انارکی قائم‌مقام نمایشگاه مطبوعات دیروز لیست غرفه‌های برتر بخش‌خصوصی در بیستمین دوره نمایشگاه را اعلام کرد که براساس اعلام او، روزنامه فرصت امروز در بخش موسسات مطبوعاتی دومین مؤسسه برتر شناخته شد.

 یکی از اهداف بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات برگزاری نشست‌ها توسط رسانه‌ها بوده است که «فرصت امروز» یکی از غرفه‌های فعال در این زمینه را داشته است. انتخاب غرفه‌های برتر نمایشگاه مطبوعات توسط تیمی از کارشناسان باتجربه مطبوعات کشور انجام شده و قرار است معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه‌های برتر بخش‌خصوصی در بیستمین دوره نمایشگاه تقدیر به عمل آورد.

5635631235123562632636326326

عباسی انارکی گفته است که شاخص‌هایی چون برگزاری برنامه‌های جانبی و مرتبط با نمایشگاه، حضور مدیران و تحریریه رسانه در نمایشگاه، خلاقیت در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف در کنار میزان رضایت‌مندی مردم در نظرسنجی‌های انجام شده در انتخاب این رسانه‌ها مؤثر بوده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kW0s4aUw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه