سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نمایشگاه بین المللی خودروی شهر مسکو با حضور بزرگ ترین خودروساز خاورمیانه در مرکز نمایشگاهی کروکاس اکسپو این شهر افتتاح شد.

به گزارش ایكوپرس، نمایشگاه بین المللی دوسالانه خودروی مسکو موسوم به میاس 2016 با حضور مدیران خودروسازی دنیا و نمایندگان رسانه های بین المللی، از دیروز سوم شهریورماه آغاز به کار کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو در سال های اخیر، بیش از 12هزار خودرو به بازار روسیه صادر كرده و محصول سمند ایرانی توانسته در این کشور به عنوان نماد خودروسازی ایران بدرخشد.

در ادامه این مسیر، ایران خودرو به منظور افزایش سهم در بازار روسیه و کشورهای همجوار سه محصول جدید خود از جمله دنا، رانا و سورن توربو شارژ را در نمایشگاه بین المللی مسکو در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

این نمایشگاه كه رویدادی بزرگ و معتبر در صنعت خودروسازی به حساب می آید، از حمایت انجمن خودروسازان روسیه، وزارت صنایع و بازرگانی، وزارت توسعه اقتصاد و وزارت حمل و نقل فدراسیون روسیه برخوردار است.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی دوسالانه خودروی مسکو در فضایی به مساحت 30 هزار متر مربع و با حضور 300 تولیدکننده از سراسر دنیا برگزار می شود.

در این نمایشگاه شرکت های بزرگی از جمله مرسدس بنز، هیوندای، ولوو، چانگان، لادا، افتو واز، راوانا و فاو حضور دارند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XrLSP2sQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه