شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فریبرز واحدی، مدیر كل راه وشهرسازی استان تهران در نشست وزیر راه وشهرسازی و معاونان وی با استاندار تهران با اشاره به اینکه تکمیل بخشی از مسکن مهر نیمه آماده است، گفت: براساس برنامه در استان تهران ساخت 105 هزار واحد مسكن توسط اداره كل راه و شهرسازی در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، 36 هزار واحد مسكن مهر توسط بنیاد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، 95300 واحد مسكن مهر در شهر جدید پرند، 89456 واحد مسكن مهر در شهر جدید پردیس و 3093 واحد مسكن مهر در شهر اندیشه پیش‌بینی شده است كه از این تعداد تاكنون88378 واحد توسط اداره كل به اتمام رسیده است كه میانگین ساخت 90 درصدی در ساخت واحد‌های مسكن مهر توسط اداره كل راه و شهرسازی استان تهران را نشان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، وی ادامه داد: در حوزه بنیاد مسكن 22389 واحدتاكنون در استان تهران به اتمام رسیده كه به طور میانگین 74 درصد پیشرفت فیزیكی داشته و ساخت 61448 واحد مسكن مهر در پرند به اتمام رسیده است كه پیشرفت فیزیكی 84 درصدی ساخت مسكن مهر در پرند را نشان می‌دهد. همچنین ساخت 28566 واحد در پردیس به اتمام رسیده كه پیشرفت فیزیكی 53 درصدی را نشان می‌دهد؛ در اندیشه نیز 1443 واحد مسكن مهر تكمیل شده است كه میانگین پیشرفت فیزیكی 75 درصدی را نشان می‌دهد.

وی بیان كرد: در مجموع می‌توان گفت كل ساخت مسكن مهر در استان تهران پیشرفت 77 درصدی را نشان می‌دهد كه از مهم‌ترین مشكلات مسكن مهر این استان خدمات زیربنایی از جمله آب و فاضلاب و خدمات روبنایی شامل مدارس، اماكن فرهنگی، مراكز درمانی و انتظامی است. واحدی یادآور شد: از ابتدای امسال تاكنون پروژه‌هایی با ارزش 270 میلیارد تومان در راه و شهرسازی استان تهران به بهره‌برداری رسیده است در حالی كه كل اعتبار دریافت شده در این حوزه در همین مدت 36 میلیارد تومان بوده است و در حال حاضر 193 میلیارد تومان بدهی مثبته در استان داریم و 550 میلیارد تومان نیز پروژه در دست اجرا داریم. پروژه‌های آماده سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در استان تهران حدود هزار میلیارد تومان است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kBJWIqNH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه