جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار (411)

صداقت در ارائه تخفیف

8 سال پیش ( 1394/12/15 )
 

پرسش: مدیر یک فروشگاه زنجیره‌ای هستم، در آستانه سال نو برای فروش بیشتر محصولاتم، مشاوران بازاریابی کسب وکارم پیشنهاد ارائه تخفیفات به مشتریان را داده‌اند، به نظرتان اجرای این روش می‌تواند به فروش بیشتر محصولات‌مان هم کمک کند، علاوه براین راهنمایی‌ام کنید شیوه‌ای را در تخفیف دادن اجرا کنم که مشتریانم دل‌زده نشوند؟

پاسخ کارشناس: بسیاری از کسب‌وکارها برای جذب مشتری در روزهای پرفروش سعی می‌کنند از شیوه تخفیف‌دادن استفاده کنند. شیوه‌ای که تمامی مشتریان را با همه سطح درآمدی تحریک می‌کند. در این باره کسب وکارها یا فروشگاه‌ها در تخفیف دادن باید دقت زیادی کنند. چون صداقت کسب وکار در اجرای این شیوه باعث وفاداری و جذب مشتریان بیشتری خواهد شد. صداقتی که کسب وکارها باید در تبلیغات از خود نشان دهند.

این موضوع از آن جهت عنوان می‌شود که بارها مشاهده شده کسب وکارها در تبلیغات خود درباره تخفیفاتی صحبت کرده‌اند که مشتریان حین ورود به فروشگاه آثاری از آن را ندیده‌اند، برای مثال به تازگی کسب وکاری در تبلیغات خود عنوان می‌کند که برای محصولاتش 22 درصد تخفیف در نظر گرفته است.بسیاری از مشتریان این فروشگاه با اشراف به این موضوع به سراغ کسب وکار مورد نظر رفته‌اند و حین خرید متوجه شده‌اند که تبلیغات درست نبوده و کسب وکار فقط برای برخی از محصولاتش این تخفیف را ارائه داده است.

در این باره تعدادی از مشتریان بدون سوال کالای مورد نظر خود را انتخاب و حین حساب کردن منتظر تخفیف بوده‌اند که فروشنده به آنها گفته، محصول مورد نظر شامل تخفیف 22 درصدی نمی‌شود. اکثر مشتریان می‌گفتند: وقتی فروشنده این جمله را گفت به‌شدت از عملکرد کسب‌وکار مورد نظر ناراحت شدیم و بدون خرید فروشگاه را ترک کردیم. این اتفاق شاید برای بسیاری از کسب وکارها افتاده باشد.

اتفاقی که باعث خواهد شد، کسب وکارها مشتریان همیشگی خود را از دست بدهند و اگر مجدد با تخفیفی مواجه شوند، به آن اعتماد نکنند. درنتیجه کسب وکارهایی که می‌خواهند به مشتریان تخفیف بدهند، باید اصول و قواعد آن را هم رعایت کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کسب وکارشان کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cr7VwORI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه