کلاف دوم بهنوعی تکمیلکننده سرنخ امروز است و در توضیح باید گفت که در اکثر حوزههای تولید و خدمات سالانه نمایشگاههای تخصصی برگزار میشود که بازخورد و هدف اصلی برپایی آنها چه در سطح داخلی و چه بینالمللی، رونق آن حوزه و برقراری ارتباط هرچه بیشتر میان فعالان آن حوزه با یکدیگر و با مصرف کنندگان است. در این کلاف هم اشارهای به بهبود وضعیت بستهبندی کشور میکنیم.
در واقع با نگاهی به نمایشگاه بینالمللی بستهبندی که از پنجم تا هشتم خرداد ماه برگزار میشود به علاقهمندان و فعالان حوزه بستهبندی پیشنهاد میدهیم برای بازدید و گرفتن اطلاعات درخصوص ورود به حوزه یا مشارکت با فعالان بازار سری به نمایشگاه فوق بزنید.
همانطور که مکررا در اخبار مربوط به این حوزه عنوان میشود که بحث بستهبندی در کشور در حال پیشرفت و شاهد سرمایهگذاریهای کلان است و بخشخصوصی و دولتی با کمک هم در تلاشند تا وضعیت بستهبندی موادغذایی و مخصوصا میوهجات، سبزیجات و سیفیجات را از بحران کنونی نجات دهند، ما هم به سرمایهگذاران بالقوه این بخش پیشنهاد میدهیم با حضور در نمایشگاه سراغ انواع بستهبندیهای نوین هم بروند تا با بهرهگیری از آنها و سرمایهگذاری روی این شیوههای نوین، اوضاع بستهبندی را در کشور سروسامان دهند.