شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

شكایت چین از اپل براى پخش فیلمى ضدچینى

8 سال پیش ( 1395/4/15 )
 

یك شركت پخش دولتى چین به خاطر فیلمى تبلیغاتى كه ٢٠ سال پیش ساخته شده، از اپل شكایت كرده است. به‌ظاهر تنش بین چین و اپل تمامى ندارد. دادگاهى در پكن مى گوید یك شركت پخش و فیلمسازى این پرونده را علیه اپل تشكیل داده و مى‌گوید اپل با پخش این فیلم كه چینى‌ها را در حال جنگ با سربازان ژاپنى در شمال چین در اوایل دهه ٣٠ میلادى نشان مى‌دهد، قانون حق اختصاصى پخش آنلاین این شركت را نقض كرده است.

این شركت چینى همچنین از اپراتور سازنده اپلیكیشن Youku HD كه در اپ استور اپل موجود است و كاربران از طریق آن مى‌توانند فیلم مورد نظر را تماشا كنند، شكایت كرده و مى‌گوید «ضرر اقتصادى هنگفتى را به بار آورده است.»

دادگاه پرونده این شركت را كه در واقع مركز تولید برنامه هاى مخصوص شبكه‌هاى سینمایى ماهواره‌اى است، قبول كرده است؛ شركت فناورى و اطلاعات Heyi هم به گفته دادگاه مردمى پكن یكى دیگر از متهمان این پرونده است که اپلیكیشن Youku HD را طراحى كرده است.

اطلاعات موجود نشان مى‌دهد كه وب‌سایت Youku. com آن را به آى تونز اپل فروخته است. سایتYouku یكى از معروف‌ترین وب‌سایت‌هاى پخش فیلم و برنامه هاى تلویزیونى در چین است كه تحت مالكیت شركتYouku Tudou است و نامش در فهرست بازار سهام نیویورك هم قرار دارد.

دادگاه مى‌گوید شاكى پرونده مى‌خواهد كه این دو شركت به سرعت جلوى پخش این فیلم را كه عنوانش در زبان انگلیسى به «جنگ خونین با دشمن خشمگین» ترجمه مى‌شود، بگیرند و خواهان غرامتى ٧٥٠٠ دلارى  شده است.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Zx8yCvhr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه