یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص اظهارات مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا مبنی بر نقل و انتقال بخشی از سهام شرکت ایران‌ترانسفو به شرکت سینا‌فرآیندنیرو شفاف‌سازی کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی سازمان بورس آمده است: در پی مطالب منتشره به نقل از مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا درخصوص نقل و انتقال بخشی از سهام شرکت ایران‌ترانسفو به شرکت سینافرآیندنیرو به این وسیله اعلام می‌دارد:

1. در پی اختلاف‌نظر طرف‌های دخیل در معامله سهام مذکور مراتب در هیات داوری بورس مطرح و منجر به صدور رأی توسط آن هیات شده که باتوجه به مفاد تبصره (5) ماده 37 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران، رأی صادره آن هیات قطعی و لازم‌الاجرا بوده و باتوجه به ابلاغ رأی مذکور از سوی دبیرخانه هیات داوری بورس به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، نسبت به اجرای آن مطابق با قانون مذکور اقدام شده است.

2. رسیدگی به پرونده‌های اختلافی در هیات داوری بورس از جمله پرونده مذکور امر ترافعی و صرفا در صلاحیت هیات داوری بورس بوده و خارج از حیطه نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار است. مفاد رأی صادره نیز به طرف‌های پرونده و نهاد ذی‌صلاح جهت اجرا ابلاغ می‌شود که در پرونده مطروحه نهاد ذی‌صلاح شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه بوده است.

3. هرگونه ادعا و اختلاف‌نظر طرف‌های دخیل در پرونده درخصوص نحوه اجرای رأی یا اختلاف درخصوص سایر ابعاد پرونده نیز قابل رسیدگی در هیات داوری بورس است.

برچسب ها : اخبار امروز بورس
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/z3n0gEVF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه