عملكرد سامانه یكپارچه رسیدگی به شكایات بیمه گذاران در بیمه مركزی ج.ا.ا حكایت از كاهش تعداد شكایات از شركتهای بیمه و كاهش متوسط زمان رسیدگی به شكایات از ۷۳ روز به ۶ روز طی چهار سال گذشته دارد.
به گزارش روابط عمومی بیمه "ما" به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مركزی، معاونت نظارت بیمه مركزی به منظور افزایش رضایت بیمه گذاران و تسریع و تسهیل در روند رسیدگی به شكایات مردمی، اقدام به راه اندازی سامانه یكپارچه رسیدگی به شكایات بیمه گذاران نمود تا بیمه شدگان، بیمه گذاران و همچنین زیاندیدگان با مراجعه به وب سایت بیمه مركزی به آدرسwww.centinsur.ir بتوانند شكایت خود را با سهولت مطرح و پیگیری نمایند.
با توجه به آمار بیمه مرکزی در خصوص تعداد شکایات مشتریان ، در میان شرکت های حاضر در سرزمین اصلی ، شرکت سهامی بیمه "ما" ، کمترین شکایت را در ده ماه اول سال 95 داشته است و مشتری مداری و رعایت خقوق مشتریان و پاسخگویی شفاف و دقیق در زمان صدور و پرداخت و ارزیابی سریع و صحیح خسارت سرلوحه کار مدیریت های ستادی و شعب سراسر کشور شرکت بیمه "ما" قرار دارد.