یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به واگذاری مسکن در بافت‌های فرسوده به زوج‌های جوان و زنان سرپرست خانوار، گفت: یکی از شروط اختصاص وام به انبوه‌سازان برای ساخت در بافت‌های فرسوده، اولویت واگذاری مسکن به این دسته از متقاضیان است.
به گزارش مهر، محمدسعید ایزدی در خصوص پرداخت تسهیلات و یارانه‌های نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری با اولویت واگذاری مسکن به زوج‌های جوان، گروه‌های کم‌درآمد و زنان سرپرست خانوار، گفت: از شروط دولت برای واگذاری وام به سازندگان و انبوه‌سازان این است که این مسکن را در اختیار این گروه‌ها قرار دهد.
وی در پاسخ به این پرسش که چه شرایطی را برای این گروه‌ها از جمله زوج‌های جوان در نظر می‌گیرید، اظهار کرد: در دستورالعملی که درباره اولویت‌های اختصاص وام تهیه می‌شود، شرایط تسهیلات‌دهی به انبوه‌سازان آورده می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: زوج‌های جوان جزو سازندگان این طرح نیستند اما ما به انبوه‌ساز می‌گوییم که باید اولویت را در واگذاری واحدها به زوج‌های جوان اختصاص دهد که برای این منظور تمامی شرایط را در دستور العمل خواهیم آورد. ایزدی با تاکید بر اینکه وام بافت فرسوده مشروط است، در پاسخ به این پرسش که آیا موضوع فرم جیم قرمز برای واگذاری واحدها دوباره مطرح می‌شود، بیان کرد: بله قطعا همین‌طور است زیرا ما فرآیندهای درست را تغییر نمی‌دهیم بلکه آن را اصلاح کرده و با اولویت‌بندی مشخص می‌کنیم.
وی در خصوص متقاضیانی که در یک‌سال گذشته با وجود تشکیل پرونده موفق به دریافت وام نشدند، گفت: این دسته از متقاضیان در اولویت برنامه‌ریزی دولت هستند و این وام اول شامل 35 هزار پرونده تشکیل شده در بانک‌ها می‌شود که تاکنون وام نگرفته‌اند.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به جزییات اختصاص تسهیلات بافت فرسوده به گروه‌های هدف، گفت: هفته آینده شیوه‌نامه تسهیلات 50 میلیون تومانی نهایی و تا یک ماه دیگر عملیاتی می‌شود. وی با اشاره به اینکه ساماندهی حاشیه شهرها از موارد مورد تاکید در شیوه‌نامه خواهد بود، گفت: این بخش با تراکم زیاد و بافت‌های ریزدانه روبه‌رو است، پس یکی از اولویت‌های اختصاص وام به شمار می‌رود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6cAQ7CrK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه