برند ساعت سواچ با هدف مبارزه علیه غول دنیای تکنولوژی با ساعت هوشمند مخصوص به خود در پی رفع چالش مطرح شده توسط اپل است. سواچ از ترس از دست دادن سهم خود در بازار، در میان رقابت شدید در این بخش، قصد ارائه طیفی از مدل ساعتهای مدرن با امکان پردازش پرداختهای بدون نیاز به تماس فیزیکی و برقراری ارتباط با گوشیهای هوشمند را دارد. به منظور عرضه در اوایل ماه مه، به این گوشیها بهعنوان سنگ زیر پای میان ساعتهای مچی سنتی ساده و نسل جدیدی از ابزارهای آوازهخوان و رقاص ساخته شده توسط برندهایی نظیر Apple، موتورولا و Pebble نگاه میشود.
در پی رشد 3 درصدی فروش ساعتهای سواچ، میان برندهای امگا، Breguet، Calvin Klein و Rado، افت فروش برندها و رسیدن رقم فروش ساعتهای سواچ به مرز 9 میلیارد دلار در سال میلادی گذشته، سهم این برند در بازار افزایش یافت. نیک هایک مدیر سواچ، ضمن ترسیم اهداف خود گفت که سواچ یک شرکت تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی است. این برند قصد تغییر و تشویق افراد را به استفاده از ساعتهای سواچ ندارد. سامسونگ، سونی و بقیه برندها در گذشته این کار را انجام میدادند. درحالــیکه بســـیاری از ساعتها نیاز به شارژ روزانه دارند، یکی از برگهای برنده سواچ و شهرت این برند به خاطر تولید ابزارهای کممصرف از لحاظ میزان مصرف انرژی است که بهعنوان یک موهبت بزرگ در بازار مفید واقع میشود.
شاخه: دیجیتال
موقعیت مکانی: اروپا
برچسبها: سواچ، Apple