دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
انتقاد رئیس ایران و روسیه از موانع صادراتی

سه ماه است می خواهیم پروتکل تدوین کنیم

9 سال پیش ( 1393/8/3 )
 

رییس اتاق ایران و روسیه با تاکید بر اینکه بسیاری از موانع صادراتی باید برداشته شود، گفت: به جای آنکه حرف بزنیم، باید به فکر راهکار عملیاتی باشیم. سه ماه است که فقط می‌گوییم پیش‌نویس‌ها آماده شده و می‌خواهیم پروتکل تدوین کنیم.
اسدالله عسگراولادی، اظهار کرد‌: امسال ۳۰ میلیون تن محصولات کشاورزی صادر می‌کنیم و بانک روسی - ایرانی برای انتقال پول صادرکنندگان از روسیه به ایران در نظر گرفته شد.
وی با اشاره به کم آبی و خشکسالی در کشور عنوان کرد: کمربند خشکسالی مربوط به نیمه میانی و جنوبی کشور است و شمال کشور که در آن مرکبات تولید می‌شود، از این امر مستثنا است. در برخی شهرهای شمالی که میزان بارندگی بالای 400 میلی‌متر در سال است، تولید محصولات کشاورزی در خطه شمالی کشور پایین نیامده است.
وی یادآوری کرد: محصول پسته ما که در استان کرمان و خراسان تولید می‌شود، امسال 40 درصد افزایش داشته و 250 هزار تن پسته تاکنون تولید کرده‌‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم 30 میلیون تن محصولات کشاورزی صادر خواهد شد.
به گزارش فارس، رییس اتاق ایران و روسیه همچنین از صادرات 25 هزار تن پسته در شهریور و مهرماه خبر داد و گفت: 250 میلیون دلار پسته در این دو ماه به بیش از 40 کشور از جمله کشورهای عربی، روسیه، چین، تایوان، ژاپن، ‌استرالیا، افریقا و حتی کشورهای اروپایی که به دلیل تحریم‌ها بداخلاقی‌هایی دارند، صادر کرده‌ایم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gt1s04Ph
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه