سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
قائم‌مقام صندوق توسعه ملی:

سهم صندوق توسعه ملی از پول‌های بلوکه شده دقیقا مشخص نیست

8 سال پیش ( 1394/5/5 )
 

قائم‌مقام صندوق توسعه ملی گفت: هنوز سهم صندوق از پول‌های بلوکه شده در خارج کشور مشخص نیست. سیدمحمد قاسم حسینی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه هنوز به‌طور دقیق سهم صندوق توسعه ملی از دلارهای نفتی آزاد شده مشخص نیست، اظهار داشت: البته هنوز این پول‌ها آزاد نشده که بخواهیم راجع به سهم صندوق به‌صورت دقیق صحبت کنیم.

قائم مقام صندوق توسعه ملی درخصوص پرداخت مالیات 10هزار میلیارد تومانی برای عملکرد سال‌های گذشته به سازمان امور مالیاتی بیان داشت: این مالیات از محل تسعیر ارز بوده و در سال‌جاری به قانون تبدیل شد تا فعالیت‌های از این محل معاف از مالیات باشد. وی در پاسخ به این سوال که قانون معافیت مالی تسعیر ارز آیا مشمول عملکرد سال 91 و پرداخت مالیات 10هزار میلیارد تومانی این صندوق می‌شود، تصریح کرد: اداره کل قوانین مجلس تاکید کرده که این قانون عطف به ماسبق می‌شود و اگر ایرادی به آن گرفته شد از مراجع ذی‌صلاح استفساریه خواهیم کرد، بنابراین مالیات 10هزار میلیارد تومانی معاف از پرداخت است.

حسینی در پاسخ به این سوال که از محل فعالیت‌های اقتصادی چه میزان مالیات توسط صندوق پرداخت شده است، گفت: این فعالیت‌ها مشمول مالیات بوده و هر آنچه سود در صورت‌های مالی وجود داشته باشد، قابل پرداخت است. قائم مقام صندوق توسعه ملی ادامه داد: صورت‌های مالی سال 91 تهیه شده و برای عملکرد سال 92 نیز تا چند روز آینده نهایی می‌شود و صندوق مانند دیگر دستگاه‌ها 25درصد از سود عملیاتی خود را مالیات می‌پردازد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rVqic0GR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه