شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر پرداخت کامل سهم تولید از منابع حاصل از هدفمندی تاکید کرد و گفت: براساس قانون، 30 درصد از کل درآمد هدفمندی باید به تولید اختصاص یابد، اما موضوع مهم، میزان تحقق واقعی است.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خانه ملت، درخصوص کاهش سهم تولید از منابع هدفمندی، گفت: طی سال جاری، دولت 10 هزار میلیارد تومان از منابع هدفمندی را برای حمایت از تولید در نظر گرفت، اما متاسفانه این رقم تاکنون محقق نشده است. البته پیش از این مقرر بود که از محل اجرای قانون هدفمندی، 48 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل شود، اما عدم تحقق این رقم، باعث کاهش سهم تولید از اجرای قانون مذکور شد.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 ادامه داد: دولت تاکنون 1200میلیارد تومان به بخش صنعت یارانه پرداخت کرده، اما به هرحال باید مشخص شود که تاکنون به سایر موارد ماده هشت از قبیل کشاورزی و معدن نیز چقدر پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه سهم تولید از منابع هدفمندی برای سال آتی 5200 میلیارد تومان در نظر گرفته شده، بیان کرد: هرچند که این رقم دردی را از تولید دوا نمی‌کند، اما امیدواریم که حداقل همین رقم هم به طور کامل محقق شود، البته نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق، پیشنهاد افزایش سهم تولید را مطرح خواهند کرد. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: براساس قانون، 30 درصد از کل درآمدهای حاصل از هدفمندی باید به تولید اختصاص یابد، اما موضوع مهم، میزان تحقق واقعی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه طبق قانون، باید منابع حاصل از هدفمندی در قالب تسهیلات بلاعوض، وجوه اداره شده یا یارانه تسهیلات بانکی به تولید اختصاص یابد، گفت: البته ما پیشنهاد دادیم که در صورت عدم امکان اجرای این قانون، دولت به واحدهای تولیدی، پس از اصلاح ساختار در بخش تکنولوژی و فناوری، میزان صرفه‌جویی در انرژی را در قالب یارانه تولید پرداخت کند. نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: در این صورت نه تنها به نقدینگی نیاز نیست، بلکه حمایت از تولید به‌صورت هدفدار صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/72tRMaof
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه