جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
زنان جهان

سفر به‌دور دنیا برای یافتن خانگی‌های خاص

8 سال پیش ( 1394/11/15 )
 

داستان آدم‌هایی صاحب کسب وکار را که می‌خوانم کم‌کم به این مسئله ایمان آورده‌ام که گاه تنها یک ایده‌ای که حاصل خوش‌فکری است، می‌تواند زندگی هر انسانی را تغییر دهد. تنها کافی است که گیر گره‌های دنیای اطرافت نیفتی و دائما بخواهی که رو ‌به‌جلو بروی و سر بازایستادن نداشته باشی. در آن صورت گاه با کمترین سرمایه‌ نقدی کاری مهم و در خور تحسین انجام می‌دهی. داستان کسب‌وکار خانم هرناندز هم از این دست است که خواندش لذت‌بخش است.

آنلاینی پر از کمیاب‌ترین‌ها

فروشگاه آنلاین خانم گیسله هرناندز به نام Someware  مجموعه‌ای از محصولات از سراسر جهان است که ویژگی مشترک‌شان کیفیت، طراحی و پایداری است. دفتر مرکزی کسب‌وکار خانم هرناندز در کالیفرنیا است و از سال 2012 در حوزه لوازم‌ خانگی فعالیت می‌کند. Someware  یک فروشگاه مدرن لوازم و تزیینات خانه است که گزیده‌ای از وسایل کمیاب و دستچین با پشتوانه غنی فرهنگی و کارهای نفیس را عرضه می‌کند. این وسایل به‌دست طراحان و صنعتگران از سراسر جهان خلق شده و در این وب‌سایت به فروش می‌رسد.

علاقه‌ای که جدی گرفته شد

ایده این کسب‌وکار از همان زمانی‌که خانم هرناندز فارغ‌التحصیل شد به ذهنش رسید. او از همان موقع به این نتیجه رسید که باید برای خودش کار کند و نیز باید ‌سراغ کاری برود که به آن علاقه دارد. او می‌خواست از طراحی سایت به‌سمت کاری برود که برایش ملموس‌تر و لذت‌بخش‌تر باشد مثل طراحی لباس. او به سفر هم علاقه داشت پس دنبال کاری بود که بتواند سفر را هم در آن تجربه کند. سرانجام به این نتیجه رسید که می‌تواند از آموخته‌هایش برای یک طرح تعاملی استفاده کند و در همین راستا وب‌سایت تجارت الکترونیک خود را راه‌اندازی کرد.

او همه تمرکز خود را روی وسایل و تزیینات خانه گذاشت چون می‌دید که نیاز به وسایل و تزییناتی وجود دارد که ویژگی‌های خاص داشته باشند و بتوانند در محیط مدرن خانه‌های امروزی جای گیرند. جرقه اصلی ماجرا برای خانم هرناندز زمانی بود که یک فرصت کاری بسیار عالی به او پیشنهاد شد. بخشی از این فرصت شغلی سفر به یک شهر دیگر بود. آن پیشنهاد وسوسه‌انگیز آنقدرها برای خانم هرناندز مهم نبود، چیزی که برایش اهمیت داشت این بود که از ایده اصلی عقب نکشد و پیش از اینکه دیر شود، ایده‌اش را عملی کند.

الهامی از دنیای اطراف

اصلی‌ترین منبع الهام‌بخش برای خانم هرناندز طبیعت، سفر و دیدار با مردم با فرهنگ‌های گوناگون است. او همواره می‌تواند با تمام دنیا در ارتباط باشد و این را به‌خوبی فهمیده که در هر چیزی به‌دنبال آزادی می‌گردد و بیشترین ارزش را برای آزادی قائل است. برای او مهم این است که زندگی پرثمری داشته باشد، برای مردم کار مفید انجام دهد و اثر مثبتی بر دوروبری‌هایش بگذارد. از نظر خانم هرناندز مادری کردن بزرگ‌ترین چالش مشترک همه خانم‌هایی است که چهره‌ای کارآفرین هستند.

حجم و فشار کاری که مادر بودن با خود می‌آورد، می‌تواند یک آسیب برای کسب‌وکارش باشد و این بسیار سخت است که انعطاف‌پذیری نداشته باشد. همچنین به نظر خانم هرناندز خانم‌ها در ژن‌شان است که نسبت به آقایان نرمی بیشتری داشته باشند که این ویژگی باعث می‌شود خانم‌ها نسبت به نقاط قوت خود شکسته نفسی بیشتری داشته باشند و به آن اندازه که ادعا می‌کنند اعتماد ‌به‌نفس نداشته باشند.

اشتباه هم پیش می‌آید

مهم‌ترین اشتباهی که خانم هرناندز انجام داده این بود که برای نخستین‌بار در یک بازار فروش اجناس دست‌دوم و ارزان‌قیمت شرکت کرده است. این کاری بود که همیشه دلش می‌خواست تجربه‌اش کند و به‌همین دلیل تلاش زیادی برای فراهم کردن شرایط حضور در این بازار انجام داد. روز عرضه کالاها خیلی کشدار و خسته‌کننده گذشت و هیچ چیز هم نفروخت. در آن زمان باختن روحیه چندان دور از انتظار نبود اما در پس آن اتفاق‌های خوب زیادی برای خانم هرناندز رخ داد.

دیدن واکنش مردم به محصولات و جمعیتی که جذب فروشگاه می‌شدند قیمتی بود. آن روز برای خانم هرناندز شد روز تحقیقات بازار و صحبت با مردمی که ایده‌های تازه و نابی می‌دادند. خانم هرناندز آن روز همچنین دریافت که می‌خواهد روی نمایشگاه‌های تجاری تمرکز کند و تجربه آزمون و خطا در این راه هیچ اشکالی ندارد. در پایان آن روز خانم هرناندز فهمید که اشتباهات جزئی از زندگی هستند و می‌توان از آنها درس‌های ارزشمندی آموخت که تنها در صورت اشتباه کردن به‌دست می‌آیند.

بیشترین شگفتی خانم هرناندز از شروع کسب‌وکار شخصی این بود که فکر نمی‌کرد بتواند شخصیت منحصربه‌فردی برای خودش دست و پا کند اما به آن دست یافت. او در این سفر دریافته که کسب‌وکار خودش بعضی تصمیم‌ها را هدایت می‌کند، چه درباره‌اش برنامه‌ریزی کرده باشید و چه نکرده باشید.کسب‌وکار حتی می‌تواند مانند کودکی باشد که نخست شما آن را شکل می‌دهید اما در پایان این کسب‌وکار است که شما را شکل می‌دهد. کنترل همه مسائل کسب‌وکار سخت است اما برای خانم هرناندز شگفتی‌های جذابی در این راه وجود دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xnuJS72L
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه