جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

باشگاه فوتبال چلسی قهرمان فوتبال انگلیس، فصل گذشته 215.5 میلیون پوند به بازیكنانش دستمزد پرداخت كرده است.براساس گزارش سالانه‌ای كه كامپنیز هاوس ارائه كرده، این تیم لندنی در فصل 15-2014 در این زمینه بالاتر از رقبای دیگر مانند تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد قرار دارد.براساس این گزارش، چلسی نسبت به فصل قبل از آن، 25 میلیون پوند بیشتر دستمزد به بازیكنانش پرداخته است. این پول بیشتر البته نتیجه خوبی هم داد و باعث شد تا این تیم بالاتر از دیگر مدعیان لیگ برتر فوتبال انگلیس، قهرمان شود.

در مقایسه با این تیم، منچستریونایتد پرافتخارترین تیم فوتبال انگلیس، 203 میلیون پوند برای دستمزد به بازیكنانش پرداخت كرده است. این پول بسیار زیاد البته برای آنها ثمری نداشت و در پایان فصل گذشته فوتبال جزیره، ‌آنها در رده چهارم قرار گرفتند. منچسترسیتی رقیب همشهری منچستریونایتد در آن فصل 193.5 میلیون پوند دستمزد پرداخت كرده است.بعد از این سه تیم، ‌آرسنال تیم مشهور شمال لندن قرار دارد كه 192.2 میلیون پوند برای پرداخت به بازیكنانش هزینه كرده است.

براساس این گزارش، هر دو تیم شهر منچستر نسبت به سال قبل، دستمزدهای كمتری پرداخت كرده‌اند اما در مقابل چلسی كه مجموع دستمزدها را بالا برده، به موفقیت بسیار بزرگ‌تری دست یافته است.چلسی اعلام كرده است در فصل قبل، با وجود پرداخت 25 میلیون پوند بیشتر برای خرید بازیكن، 42 میلیون پوند در فصل نقل و انتقالات بازیكنان سود كرده است.آنها بازیكنانی مانند روملو لوكاكو، آندره شورله و رایان برتراند را با مبالغ نسبتا خوبی فروختند و همین باعث شد به سوددهی برسند.

 با پول فروش این سه بازیكن، آنها توانستند برای خرید بازیكنان بزرگی مانند دیه‌گو كاستا و سك فابرگاس سرمایه‌گذاری كنند. رومن آبراموویچ مالك ثرتمند روسیه‌ای چلسی با خرید این دو بازیكن كمك زیادی به تیمش كرد تا به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برسد.آبراموویچ، به جز پولی كه از فروش بازیكنان به دست آمد، كمی از دارایی‌های شخصی خودش را هم به باشگاه تزریق كرد.فصل گذشته بازیكنان جدید تیم (فابرگاس و كاستا) نقشی كلیدی در قهرمانی چلسی داشتند اما اوضاع بد آنها در این فصل، احتمالا ضررهای مالی زیادی متوجه باشگاه خواهد كرد.

آنها در صورتی كه در لیگ امسال به مقام بالایی دست پیدا نكنند، احتمالا به خاطر دریافت نكردن پاداش‌های بالا از نظر مالی ضرر خواهند كرد و فصل بعد نخواهند توانست با باشگاه‌های بزرگ انگلیسی رقابت كنند.یكی از منابع درآمد تیم‌های بزرگ اروپایی، حضور در لیگ قهرمانان اروپا است اما چلسی حالا در شرایطی نیست كه به صعود به لیگ قهرمانان اروپا امید داشته باشد. حضور در لیگ قهرمانان اروپا، نه‌تنها برای تیم‌ها پاداش خواهد داشت كه به آنها كمك می‌كند از طریق تبلیغات بیشتر و همین‌طور دریافت حق پخش تلویزیونی این رقابت‌ها، سود زیادی به جیب بزنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9TXQL8a2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه