شنبه, ۲۶ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Sat, 16 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون فنی و درآمد سازمان تامین‌‌اجتماعی بر لزوم تحول در حوزه فناوری اطلاعات این سازمان تاکید کرد و گفت: زیرساخت‌های فناوری باید برای ارائه خدمات غیرحضوری به 40‌میلیون مخاطب فراهم شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی سازمان تامین‌‌اجتماعی، محمدحسن زدا در نشستی با مدیران حوزه‌های فناوری اطلاعات و فنی و درآمد سازمان تامین‌‌اجتماعی که پس از بازدید مدیرعامل این سازمان از شعبه 25 تهران برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت فعلی خدمات غیرحضوری و استفاده از فناوری اطلاعات با شرایط مطلوب و مورد نظر مخاطبان سازمان فاصله دارد.

زدا توجه مدیریت عالی سازمان تامین‌‌اجتماعی به واحدهای اجرایی را قابل تقدیر دانست و گفت: تنها روشی که می‌تواند زمینه‌ساز رفع مشکلات و تحول در خدمات سازمان باشد، استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات است و باید شرایط مناسب برای تحقق اهداف سازمان در حوزه فناوری اطلاعات فراهم شود.

در ادامه این جلسه رضا امینی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین‌‌اجتماعی از برنامه‌ریزی برای بازنگری در تقسیم‌بندی برخی شعب تهران خبر داد و گفت: برای تحقق این برنامه باید امکان جابه‌جایی پرونده‌های بیمه‌شدگان و کارفرمایان، بین شعب فراهم شود. امینی تنها راه عبور سازمان تامین‌‌اجتماعی از شرایط فعلی را استفاده از فضای مجازی دانست و گفت: هرچند تلاش‌ها و زحمات زیادی در حوزه فناوری انجام شده اما انتظارات و توقعات برحق جامعه از سازمان فراتر از وضعیت فعلی است.

وی توسعه بیشتر فضای فیزیکی و افزایش بدنه نیروی انسانی را برای سازمان تامین‌‌اجتماعی دارای تبعات و مشکلات عنوان کرد و ادامه داد: با وجود تمامی محدودیت‌ها و مشکلات، در محدوده شعبه شمیران و شعبه 25 تهران نیاز جدی به ایجاد شعبه جدید داریم.

سعید حسینی، مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین‌‌اجتماعی با بیان اینکه ارائه خدمات غیرحضوری بهترین راه برای تحول در خدمات و کسب رضایت بیمه‌شدگان است، گفت: در حال حاضر بیشتر نام‌نویسی‌هایی که در شعب تامین‌‌اجتماعی انجام می‌شود، نوعی دوباره‌نویسی است و با اصلاح فرآیندها امکان بهبود فعالیت‌ها وجود دارد.

حسینی، مهندسی مجدد سیستم‌ها و فرآیندهای کاری واحدهای اجرایی تامین‌‌اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: توجه بیشتر به حوزه فناوری می‌تواند زمینه‌ساز کاهش مشکلات و بهبود عملکرد سازمان باشد.

مهندس ابوالحسن پورحسینی، مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین‌‌اجتماعی، نام‌نویسی متمرکز را از برنامه‌های در حال پیگیری این سازمان برشمرد و گفت: قبل از اجرای هر برنامه‌ای باید الزامات آن را مورد توجه قرار دهیم و امکانات لازم را برای تحقق اهداف فراهم کنیم.

وی دیدگاه مدیریت عالی سازمان تامین‌‌اجتماعی در رابطه با فناوری اطلاعات را راهگشای این حوزه عنوان کرد و گفت: حوزه فناوری پیشران فعالیت سازمان تامین‌‌اجتماعی است و با حمایت مدیریت سازمان شاهد تحول و ارتقای این حوزه خواهیم بود. حسین جودکی، مدیرکل تامین‌‌اجتماعی غرب تهران، ارتقای حوزه فناوری و ارائه خدمات غیرحضوری را زمینه‌ساز تحول در سازمان تامین‌‌اجتماعی دانست و گفت: عمده مسائل سازمان با ارائه خدمات غیرحضوری برطرف می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tIDkS0wi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه