یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیر اداره مطالعات و مقررات بانکی بانک مرکزی گفت: زوج‌های متقاضی تسهیلات 10 میلیون تومانی کالا برای بهره‌گیری از این وام باید به سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند. به گزارش اخباربانک به نقل از ایرنا، حمیدرضا غنی‌آبادی در پاسخ به این پرسش که متقاضیان چگونه می‌توانند به جای دریافت وام 3میلیون تومانی نقدی ازدواج، تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی خرید اقساطی کالا دریافت کنند، افزود: براساس تبصره ۲۶ قانون بودجه امسال زوج‌ها می‌توانند به‌جای تسهیلات نقدی ازدواج از تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی خرید کالا استفاده کنند. وی اظهار داشت: ارائه این وام در حالی است که وام 3میلیون تومانی ازدواج به ازای هر یک از زوجین همچنان پابرجا بوده و در حال اجراست و متقاضیان می‌توانند یکی از دو مورد را انتخاب و از آن بهره‌مند شوند.

غنی‌آبادی با بیان آنکه، تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی کالا از طرف تولید‌کنندگان و فروشندگان ارائه می‌شود، ادامه داد: بانک‌ها تنها نقش عاملیت داشته و تضمین‌کننده وصول اقساط خرید انجام شده هستند و هیچ منابعی از بانک‌ها درگیر پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی کالایی نمی‌شوند.

این مقام مسئول در بانک مرکزی درباره نحوه دریافت این تسهیلات نیز گفت: درواقع نقطه شروع اجرای آیین‌نامه تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت است به این نحو که فهرستی از فروشندگان و تولیدکنندگانی که تمایل دارند از ظرفیت‌های این طرح استفاده یا در آن مشارکت کنند در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است. وی ادامه داد: برهمین اساس متقاضیان می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مربوطه مراجعه کرده و با دریافت اطلاعات به فروشگاه‌ها و تولیدکنندگانی که اعلام آمادگی کردند پیش‌فاکتور خرید تهیه کنند.

مدیر اداره مطالعات و مقررات بانکی بانک مرکزی ادامه داد: متقاضی باید پیش‌فاکتور را به بانک عامل تحویل دهد و با انعقاد قراردادی بین تسهیلات‌گیرنده و بانک مراحل پیش برود. با انعقاد این قرارداد، بانک تضمین‌هایی را از گیرنده دریافت می‌کند تا در هنگام تعهد وصول اقساط با مشکل مواجه نشوند.

وی این را هم گفت که ارتباط فروشنده و خریدار تنها به زمان خرید کالا محدود شده و دیگر هیچ ارتباطی با هم نخواهند داشت و این بانک عامل است که ارتباط بین دو طرف را برعهده می‌گیرد. وی ادامه داد: البته قرار است در سامانه تسهیلات ازدواج بانک مرکزی، گزینه‌ای برای تسهیلات‌گیرندگان ۱۰ میلیون تومانی کالا نیز در نظر گرفته شود که متقاضیان می‌توانند گزینه تسهیلات نقدی یا کالایی را در این سامانه انتخاب کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/r9es0uLN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه