پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رویکرد ولوو در خودروسازی

9 سال پیش ( 1393/8/26 )
 

به گزارش وال‌استریت ژورنال، خودروساز سوئدی ولوو قصد دارد شاسی‌بلند پرفروش XC60 را در چین تولید کند. مدل XC60 از زمانی‌که در سال 2008 به بازار معرفی شد، بیش از 500‌هزار دستگاه در سراسر جهان فروش داشته است و دومین مدل ولوو خواهد بود که در کارخانه این شرکت در چنگ‌دوی چین ساخته می‌شود. تولید مدل S60L ولوو در نوامبر سال 2013 در چین شروع شد.

هاکان ساموئلسون، مدیرعامل ولوو ‌ساخت XC60 در چین را در رشد کلی بازار این شرکت سودمند عنوان کرده است.  ولوو مجموعا 65 هزار و 827 دستگاه خودرو از ابتدای امسال تاکنون در چین فروخته که 36 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال 2013 رشد داشته است. تقاضا برای XC60 در این کشور 29 درصد افزایش یافته و به 27 هزار و 343 دستگاه رسیده است. این شرکت که میزان فروشش در مقایسه با رقیبان جهانی مانند فولکس واگن، فورد موتور یا هوندا موتور جزئی است، در حال اجرای یک برنامه سرمایه‌گذاری پنج‌ساله به ارزش 11 میلیارد دلار به منظور افزایش تعداد مدل‌های خودروهای سواری و اسپورت خود است.

 این برنامه که تا سال 2015 اجرا می‌شود، شامل گشایش کارخانه‌های جدید در چین، عرضه موتورهای جدید و ایجاد اسکلت‌های جدید خودرو یا پلتفرم‌‌تازه برای ساخت خودروهای متنوع است. ولوو به تازگی XC90 را عرضه کرده که با استفاده از پلتفرم جدید این شرکت ساخته شده است. 

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/j9GWP6Bh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه