در راستای توسعه خدمات بانكداری نوین و فراهم كردن شرایط مطلوبتر برای كاربران خدمات متنوع الكترونیكی بانك صادرات ایران، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
به گزارش روابط عمومی بانك صادرات ایران، در همین راستا و با توجه به سیاست های راهبردی و تاكید مدیر عامل این بانك، هماهنگی های لازم برای تقویت زیر ساخت ها و تعمیم و توسعه سامانه همبانك صادرات ایران به عمل آمده است كه نتایج آن در آینده نزدیك هویدا خواهد شد.
بر پایه این گزارش بانك صادرات ایران تلاش وافری برای ارتقای كمی و كیفی خدمات الكترونیكی همراه با گسترش دامنه خدمات به اجرا درآورده است كه هم اكنون ضمن بررسی بازخوردها درصدد افزایش كیفی و تحقق رضایتمندی بیش از پیش مشتریان می باشد.
همچنین با هدف تسهیل بیشتر در خدمات بانكداری نوین امكان دریافت رمز یکبار مصرف جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر وتولید امضاء دیجیتال (OTP) را فراهم كرد كه با استفاده از این خدمت هموطنان می توانند با شماره گیری #٧١٩* و انتخاب گزینهOTP، رمز یکبار مصرف یا امضای دیجیتال جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر رمزدریافت نمایند.
در راستای تامین نیاز دارندگان تلفن های همراه هوشمند مشتریان این بانک که دارای سیم کارت های اپراتورهای مختلف می باشند در سراسر کشور می توانند با شماره گیری #٧١٩* از خدمات ussd این بانک شامل: مانده کارت، سه گردش آخر کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبوض و مدیریت کارت ها آسان تر و سریع تر از سایر درگاهها بهره مند گردند. به نحوی که استفاده از این سامانه علاوه بر سرعت و دقت بالاتر از رفت و آمدهای غیر ضروری در وقت صرفه جویی می کند.
آمار و گزارش های دریافتی بیانگر افزایش چشمگیر استقبال مشتریان از خدمات الكترونیكی بانك صادرات ایران است.