دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در راستای توسعه خدمات بانكداری نوین و فراهم كردن شرایط مطلوبتر برای كاربران خدمات متنوع الكترونیكی بانك صادرات ایران، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

به گزارش روابط عمومی بانك صادرات ایران، در همین راستا و با توجه به سیاست های راهبردی و تاكید مدیر عامل این بانك، هماهنگی های لازم برای تقویت زیر ساخت ها و تعمیم و توسعه سامانه همبانك صادرات ایران به عمل آمده است كه نتایج آن در آینده نزدیك هویدا خواهد شد.

بر پایه این گزارش بانك صادرات ایران تلاش وافری برای ارتقای كمی و كیفی خدمات الكترونیكی همراه با گسترش دامنه خدمات به اجرا درآورده است كه هم اكنون ضمن بررسی بازخوردها درصدد افزایش كیفی و تحقق رضایتمندی بیش از پیش مشتریان می باشد.
 

همچنین با هدف تسهیل بیشتر در خدمات بانكداری نوین امكان دریافت رمز یکبار مصرف جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر وتولید امضاء دیجیتال (OTP) را فراهم كرد كه با استفاده از این خدمت هموطنان می توانند با شماره گیری #٧١٩* و انتخاب گزینهOTP، رمز یکبار مصرف یا امضای دیجیتال جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر رمزدریافت نمایند.

در راستای تامین نیاز دارندگان تلفن های همراه هوشمند مشتریان این بانک که دارای سیم کارت های اپراتورهای مختلف می باشند در سراسر کشور می توانند با شماره گیری #٧١٩* از خدمات ussd این بانک شامل: مانده کارت، سه گردش آخر کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبوض و مدیریت کارت ها آسان تر و سریع تر از سایر درگاهها بهره مند گردند. به نحوی که استفاده از این سامانه علاوه بر سرعت و دقت بالاتر از رفت و آمدهای غیر ضروری در وقت صرفه جویی می کند.

آمار و گزارش های دریافتی بیانگر افزایش چشمگیر استقبال مشتریان از خدمات الكترونیكی بانك صادرات ایران است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ajUbloKL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه