جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رویدادهای پول‌ساز

9 سال پیش ( 1394/3/20 )
 

برای شما و همه افراد پیش می‌آید که بخواهند برای کارشان یا زندگی شخصی‌شان مراسمی برگزار کنند؛ همایش‌ها، کنفرانس‌ها، عروسی‌ها، نمایشگاه‌ها و جلسات و مهمانی‌ها همه از این دست به شمار می‌آیند که اغلب افراد به دلیل درگیری‌های کاری و ذهنی ترجیح می‌دهند تمام این پروسه را به یک متولی مطمئن بسپارند و شاهد هر چه بهتر برگزار شدن مراسم خود باشند. در واقع کلاف امروز پیشنهادی است برای تأسیس یک شرکت خدماتی که برگزارکننده رویدادها و مراسم‌ها باشد.

35467657588787

برای شروع کار تنها کافی است یک تأییدیه رسمی از نهادهای اجرایی همانند وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی و صنایع معدنی بگیرید سپس با راه‌اندازی شرکت و تبلیغاتی که در این راستا انجام می‌دهید می‌توانید خود را به نهادهای دولتی و بخش‌های خصوصی معرفی کنید و به‌عنوان پیمانکار برگزارکننده رویداد شناخته شوید.

راه‌اندازی چنین شرکتی می‌تواند یک سرمایه‌گذاری جذاب و پردرآمد به حساب‌ آید. در واقع شما با استفاده از روابطی که برقرار می‌کنید و همچنین امکاناتی که در دسترس دارید به‌عنوان برگزارکننده با یکسری از هتل‌ها و سالن‌ها در سطح شهر قرارداد بسته و مراسمات را در آنجا برگزار و حق الزحمه خوبی دریافت می‌کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NDnUWdKq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه