جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گزارش ها و اخبار منتشر شده حاکی از آن است که مقامات روسیه به دنبال مسدود کردن وب سایت لینکدین هستند. در همین راستا دادگاهی در مسکو با صدور حکمی خواهان مسدود شدن شبکه اجتماعی حرفه ای لینکدین به دلیل عدم رعایت قوانین مربوط به ذخیره سازی اطلاعات کاربران شد.

براساس قوانین روسیه، سرورهای وب سایت هایی که اطلاعات کاربران روسی را ذخیره می کنند باید در این کشور و در دسترس مقامات و نهادهای امنیتی روسیه باشد ودر صورت ذخیره شدن داده های کاربران روسی روی سرورهایی در خارج از این کشور، مقامات قضایی می توانند خواهان مسدود شدن این وب سایت ها شوند.

پس از انتشار حکم دادگاه روسی، شبکه اجتماعی لینکدین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «این حکم می تواند دسترسی میلیون ها کاربر روسی ما به لینکدین را مسدود کرده و کسب و کارهایی که از این شبکه اجتماعی برای گسترش فعالیت های خود و جذب نیروی انسانی مورد نیازشان استفاده می کنند قادر نخواهند بود با کاربران روسی لینکدین ارتباط برقرار کنند.»

با این حال مدیران شرکت لینکدین که اخیرا به قیمت 26 میلیارد دلار به مایکروسافت فروخته شد اعلام کردند که حاضرند برای رفع مشکل ایجاد شده با مقامات روسی به گفت وگو بپردازند. آمادگی لینکدین برای همکاری با مقامات روسی در شرایطی از سوی این شرکت اعلام می شود که قوانین مربوط به ذخیره سازی اطلاعات شخصی شهروندان روسیه در سال 2015 میلادی به روزرسانی شد و این موضوع با توجه به نحوه فعالیت لینکدین موجب شد این وب سایت توسط مقامات قضایی روسیه به نقض مکرر قوانین متهم شود.

شایان ذکر است که روابط مسکو و کمپانی های غربی فعال در روسیه در ماه های اخیر به دلیل بالاگرفتن اختلافات میان این کشور و غرب بر سر موضوعات مختلفی نظیر جنگ داخلی در اوکراین و سوریه به سردی گراییده و به نظر می رسد مسکو با سخت تر کردن شرایط برای فعالیت شرکت های تجاری غربی در این کشور قصد پاسخگویی به تحریم های اعمال شده از سوی کشورهای غربی را دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yMFBsY36
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه