چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رئیس‌جمهوری گفت: هیچ‌کس از این کلام که همه باید به قانون عمل کنند، دلخور نشود. هیچ فرد و نهادِی در ایران بالاتر از قانون وجود ندارد. به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی دیروز سه‌شنبه در جمع مردم همدان در ورزشگاه شهدای قدس اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله همه نهادهای کشور از دولت، شورای نگهبان، مجلس شورای اسلامی، قوه‌قضاییه، نیروهای مسلح همه و همه دست به دست هم خواهیم داد و شاهد یک انتخابات شکوهمند در ایران خواهیم بود.

رییس‌جمهوری ادامه داد: امروز بعد از دو سال این دولت در شرایطی که هنوز تحریم باقی است در زمینه اقتصادی، تورم، پایان دادن به رکود، بهبود شرایط کسب‌وکار به اهداف خود در حد دو سال و بیش از آنچه از آغاز فکر می‌شد، دست یافته است. رئیس‌جمهوری تصریح کرد: ما به مردم قول داده‌ایم که نرخ تورم را قدم‌به‌قدم کاهش دهیم؛ مرکز آمار دو روز پیش آماری اعلام کرد که نشان می‌دهد تورم ما از 14درصد هم کاهش پیدا کرده و به 13.8 درصد رسیده است. روحانی اظهار کرد: ما کشور را از تورم بالای 40درصد به تورم 13.8 درصد رساندیم؛ این به معنای ایستادگی و حمایت شما مردم است. 

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: هیات‌های سیاسی و اقتصادی از سراسر جهان به سمت تهران سرازیر شده‌اند و در ماه‌های آینده بعد از برداشتن تحریم‌ها، شاهد حرکت جدیدی در سراسر کشور خواهید بود. دولت همان‌طور که در دو سال گذشته به عهد و پیمان خود با مردم وفادار بوده، در سال‌های پیش‌رو هم وفادار خواهد ماند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Y4Zqw13k
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه