شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

روبات های با شخصیت

8 سال پیش ( 1395/4/9 )
 

پارلمان اروپا، به‌زودی هر روبات‌ الکترونیکی را یک شخصیت الکترونیکی تلقی می‌کند. همزمان با متحول شدن صنعت، به کارگیری روبات‌ها نیز فعالیت‌های اقتصادی را متحول می‌کند.

با افزایش تعداد روبات‌های الکترونیکی در اروپا، پارلمان اروپا قصد دارد دارندگان آنها را به پرداخت بیمه و مالیات محکوم کند.

روبات‌ها به‌زودی در اتحادیه اروپا به‌عنوان شخصیت الکترونیکی دسته‌بندی خواهند شد. این طرح که هنوز در حد یک پیشنهاد مکتوب است، با هدف برخورداری روبات‌ها از حق و حقوق و تعهدات خاص اجرا خواهد شد.

امروزه روبات‌ها در بسیاری از زمینه‌ها از جمله خدمات‌رسانی در نمایشگاه‌ها، هتل‌ها و شرکت‌ها و استفاده خانگی به کار گرفته ‌می‌شوند و ضمن افزایش هوشمندی، قابلیت یادگیری و همین‌طور میزان استقلال روبات‌ها، لازم است قوانینی وضع شود تا بر کارکرد آنها نظارت شود. البته برخی شرکت‌های روبات‌سازی معتقدند هنوز برای قانون‌‌مند کردن روبات‌ها زود است.

در طرح پیشنهادی از سوی کمیسیون امور قانونی پارلمان اروپا به خطرات گسترش روزافزون روبات‌ها اشاره شده است که جایگزینی روبات‌ها در فعالیت‌های صنعتی و فراتر از آن نابودی نسل بشر را به دنبال خواهد ‌داشت.

این طرح شرکت‌ها را موظف می‌کند هزینه‌هایی را که در عوض به کار‌گیری روبات‌ها به جای انسان صرفه‌جویی می‌کنند، به طور دقیق اعلام کنند تا حق بیمه و مالیات آنها برآورد شود.

از نظر این کمیسیون، باید مسئولیت قانونی و حقوقی متوجه روبات‌ها و دارندگان آن شود. اگر این طرح در حوزه روباتیک به تصویب برسد، روبات‌ها دارای شخصیت الکترونیکی می‌شوند. هدف این طرح، یکپارچه‌سازی فعالیت‌های انسانی و روباتیک است.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dGsyfD1h
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه