در پی اقبال مشتریان از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران، تعداد تراکنشهای موفق این سامانه رشد ١٥٥ درصدی را نشان می دهند.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور رونق بخشی به مبادلات الکترونیکی، تسریع در انجام فعالیت ها و کاهش هزینه ها مشتریان، ارتقای کمی و کیفی خدمات قابل ارائه از طریق بسترهای الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است.
بر اساس این گزارش سامانه درگاه پرداخت الکترونیکی این بانک به دلیل قابلیت های بسیار بالایی كه دارد امکانی را فراهم ساخته است تا کلیه دارندگان کارت های عضو شتاب با استفاده از مشخصات کارت بانکی خود شامل: شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضاء و کد اعتبار سنجی cvv2 نسبت به خرید کالا و خدمات به صورت اینترنتی اقدام نمایند، كه هموطنان به دلیل سادگی، سرعت و امنیت مطلوب این سامانه استقبال خوبی از خدمات آن به عمل آورده اند به گونه ای که گزارش عملکرد این خدمت در پایان فروردینماه بیانگر رشد ١٥٥درصدی تعداد پذیرندگان دارای تراکنش موفق نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل است.
گفتنی است بانک صادرات ایران با نصب و راه اندازی بیش از ٤٥٠ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی، صدور ٥٧میلیون کارت الکترونیکی، افتتاح ٤٤ میلیون حساب الکترونیکی و فراهم سازی بسترهای الکترونیکی متنوع و پایدار سهم برجسته ای در توسعه بانکداری نوین در کشور و گام های مطلوبی در جهت تحقق دولت الکترونیک برداشته است.