چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پس از انتشار آماری که نشان داد ضریب اطمینان مسکن‌سازان در ایالات متحده در ماه اوت افزایش یافته و به بالاترین سطح نزدیک به یک دهه اخیر رسید سهام ایالات متحده رشد پیدا کرد. شاخص S&P 500 با رشدی 0.5‌درصدی بسته شد، سهام احتیاطی مصرف‌کننده و بهداشت و درمان پیشتاز رشد بودند و 9 بخش از 10 بخش این شاخص با رشد بسته شدند. سهام پس از یک سقوط شدید بهبود پیدا کردند و این پس از آن رخ داد که گزارش شد شاخص فعالیت بخش تولید در ایالت نیویورک به‌طور غیرمنتظره‌ای در ماه اوت کاهش پیدا کرد. سهام بخش زیست فناوری در شاخص S&P500 بهترین عملکرد را داشت.

براساس گزارش‌های درآمدی منتشر شده از سوی 92درصد از شرکت‌های S&P500 تاکنون، انتظار می‌رود که درآمد در سه‌ماهه دوم 1.2درصد رشد کند در حالی‌که انتظار می‌رود سود 3.5درصد کاهش پیدا کند. تعداد معاملات انجام شده در بورس‌های سهام ایالات متحده به 5.4‌میلیارد سهم رسید که نزدیک به 21درصد پایین‌تر از میانگین ماهانه است. در اروپا شاخص Stoxx Europe 600 رشدی 0.3درصدی پیدا کرد و شاخص DAX30 در آلمان 0.4درصد افت کرد. شاخص CAC40 در فرانسه 0.6درصد رشد کرد. شاخص ترکیبیAthex در یونان نیز یک‌درصد رشد پیدا کرد.

سهام کشورهای اروپایی رشد پیدا کردند که به دلیل وجود یکی از بهترین فصل‌های درآمدی طی پنج سال اخیر بود چراکه سیاست تسهیل پولی بانک مرکزی اتحادیه اروپا موجب رشد بازارهای سهام منطقه در مواجهه با نگرانی‌ها درباره مشکلات بدهی یونان و چین بود. شاخص Nikkei ژاپن 0.3درصد افت پیدا کرد چراکه ین در برابر دلار تقویت شد. ضریب اطمینان سرمایه‌گذاران تحت تاثیر رکود در چین و افت بازارهای سهام آسیا قرار گرفت. سهام چین افت داشت که بیشترین میزان افت طی سه هفته اخیر است چراکه سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کردند در تلاش‌هایش برای حمایت از سهام عقب‌نشینی کند چراکه آمار منتشر شده در روز سه‌شنبه حاکی از آن بود که بازار کار تقویت شده است و بانک مرکزی نیز 120‌میلیارد یوان معادل 18.77‌میلیارد دلار نقدینگی به سیستم مالی تزریق کرده و این احتمال کاهش پیدا کرد که بانک مرکزی چین الزامات برای سپرده‌گذاری وام‌دهندگان را کاهش دهد.

منبع : برنا
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lHr7cO8v
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه