شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال 1395 خبرهای خوبی برای بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی که از دستمزد پایینی برخوردار هستند، خواهیم داشت به‌طوری‌که بتوانیم کسری مزد را تا حدودی جبران کنیم. ربیعی در جمع خبرنگاران افزود: افزایش پلکانی دستمزد مورد مطالعه قرار گرفته است تا بتوانیم فاصله وحشتناکی را که در مورد دستمزد و تورم از سال‌های گذشته اتفاق افتاده بود، جبران کنیم.

568464573473457345834573473473454584695

وی ادامه داد: در دو سال گذشته در دولت تدبیر و امید همواره تلاش شده است افزایش دستمزد از نرخ تورم پیشی بگیرد. ربیعی گفت: از هفته جاری در نشست‌های مزد شرکت می‌کنم اما تصمیم نهایی از سوی گروه‌های کارگری و کارفرمایی اتخاذ می‌شود و دولت فقط ناظر این مذاکرات است. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای افزایش دستمزد سال آینده هیچ پیش‌بینی‌ای ندارم و تلاش می‌شود منافع کارآفرینان، کارگران به طور توام لحاظ شود. 

ربیعی معتقد است شرایط کنونی برای کارفرمایان و کارگران مطلوب نیست و هیچ‌کدام در شرایط خوبی به‌سر نمی‌برند. وی تاکید کرد به طور یقین اعلام می‌کنم افزایش دستمزد کمتر از نرخ تورمی اعلامی نخواهد بود. وی که در حاشیه اختتامیه شانزدهمین مسابقات ملی مهارت سخن می‌گفت، از تلاش برای کاهش نرخ بیکاری تا پایان کار دولت یازدهم خبر داد و افزود: راهبرد دولت در آخرین جلسه شورای عالی اشتغال، تک‌رقمی شدن بیکاری است، از این رو درصدد هستیم تا پایان کار دولت تدبیر و امید، این هدف را بر مبنای نظام عرضه و تقاضای نیروی کار محقق کنیم.

به گفته وی، ایجاد اشتغال در صنایع پیشرفته و بهبود فضای کسب‌و‌کار به تناسب نیازها در مناطق مختلف کشور از جمله رویکردهایی است که دولت در دستور کار دارد تا متناسب با ظرفیت‌ها و امکانات هر منطقه برای بیکاران شغل ایجاد شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YIrHPAai
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه