جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

یک تجربه مشترک که می‌توان به جرأت گفت در بین اغلب ایرانیان بوده است سردرگمی در خیابان‌های شلوغ و پیدا نکردن جای پارک است، مسئله‌ای که گاهی واقعاً عذاب‌آور است و در سال‌های اخیر به دلیل افزایش شهرنشینی و شلوغ شدن جامعه شهری رو به افزایش نهاده است. البته در برخی مناطق در سطح شهر پارکینگ‌های عمومی وجود دارد اما اغلب یا خیلی زود پر می‌شوند چون ظرفیت محدودی دارند یا از نظر دسترسی در جای مناسبی نیستند و استفاده از آنها برای اغلب افراد مقدور نیست، از این رو وجود تعدادی پارکینگ اختصاصی در سطح اکثر شهرهای ایران به خوبی حس می‌شود.

436468797676699

پارکینگ‌های خصوصی که به‌صورت مکانیزه در سطح شهر با ظرفیت‌های مختلف فعالیت کنند می‌توانند بخش زیادی از ترافیک شهری را کاهش دهند چرا که خودروهای در حال تردد می‌توانند از تمام عرض خیابان بهره گیرند و دیگر نیازی نیست خودروها در کنار خیابان پارک کنند. به علاوه چون امنیت خودرو برای فرد یک مسئله حیاتی است به طبع افراد ترجیح می‌دهند ماشین خود را در پارکینگ بگذارند تا امنیت آن حفظ شود.

ما هم در این کلاف می‌خواهیم با توجه به حمایت شهرداری‌ها از تأسیس و راه‌اندازی پارکینگ‌های خصوصی در سطح شهرهای شلوغ پیشنهاد دهیم با طراحی و پیاده‌سازی پارکینگ‌های طبقاتی که به‌صورت مکانیزه هم فعالیت می‌کنند هم کمکی به ترافیک و تردد در سطح شهری کنید و هم یک سرمایه‌گذاری مناسب را برای خود به راه بیندازید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/56kOFj8g
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه