جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: با انجام برنامه‌های اکتشافاتی جدید، میزان ذخایر قطعی معادن کشور افزایش می‌یابد. مهدی کرباسیان اظهار کرد: بخش معدن و صنایع معدنی در تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه و استقلال اقتصاد کشور جایگاه ویژه و راهبردی دارد. ایمیدرو از اواخر سال گذشته، برنامه 200 هزار‌کیلومتر مربع عملیات اکتشافی را شروع کرده و از اکتشافات انجام شده، طی شش ماهه دوم امسال، 200‌میلیون تن سنگ‌آهن و 120 میلیون تن زغال سنگ به ذخایر قطعی کشور افزوده شده است.

رییس هیات عامل ایمیدرو خاطر نشان کرد: طی سال‌های فعالیت معدنکاری علمی در ایران به دلیل سنگینی سایه نفت در اقتصاد و دولتی دیدن امر اکتشاف و اختصاص بودجه محدود به آن، از حدود یک میلیون و 648 هزار کیلومتر مربع، تنها 100 هزار کیلومتر مربع مورد اکتشاف قرار گرفته بود که خوشبختانه طی یک سال اخیر، اکتشاف200 هزار کیلومتر مربع عملیاتی شد.

کرباسیان با اشاره به جایگاه 16 درصدی بخش معدن و صنایع معدنی در تولید ناخالص ملی کشورهای معدن‌خیز تصریح کرد: در کشور ما این بخش تنها 6 درصد تولید ناخالص ملی را در‌بر‌می‌گیرد و ما به‌عنوان سازمان توسعه‌ای در تلاش هستیم این نقش را افزایش دهیم. وی ادامه داد: از جمله مشکلات موجود، کمبود تجهیزات پیشرفته برای اکتشاف معادن به دلیل تحریم‌هاست که امیدواریم با گسترش تعاملات جهانی، بتوانیم فناوری‌های لازم را برای توسعه اکتشافات معادن تامین کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نقش سیستم اداری و دبیرخانه در توسعه فعالیت‌ها بسیار مهم است، گفت: نظام بوروکراسی در دنیا به‌عنوان علم شناخته شده و آموزش داده می‌شود. موفقیت سازمان‌ها در گرو تلاش کار گروهی است دبیرخانه‌ها در این موفقیت سهیم‌اند. وی ادامه داد: دبیرخانه‌ها، حیات اداری و نظام سازمان است و مبنای حرکت سازمان‌ها و نهادها، به سیستم اداری (دبیرخانه‌ها) و مکاتبات وابسته است و چنانچه بخواهیم نظام اداری و دبیرخانه به خوبی بچرخد، همکاران فعال در این مجموعه باید تلاش کنند بهترین بهره‌وری و کیفیت را داشته باشند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/v5GgaPVN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه