شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
وام 80 میلیونی اجرایی شد، لیزینگ مسکن به شورای پول و اعتبار رفت

دیوار رکود مسکن ترک برمی دارد؟

8 سال پیش ( 1394/11/17 )
 

همزمان با ورود نخستین تسهیلات حمایتی 80‌میلیون تومانی خرید مسکن به بازار، مدیرعامل بانک مسکن از تهیه پیش‌نویس اعطای لیزینگ مسکن و اعطای این پیش‌نویس به شورای پول و اعتبار خبر داد. به طور قطع با ورود بسته‌های حمایتی و راه‌اندازی لیزینگ مسکن و سایر طرح‌های حمایتی در جهت افزایش توان قدرت خرید طرف تقاضا از جمله وام 60‌میلیون تومانی اوراق سپرده ممتاز و فروش اقساطی مسکن، بازار وارد دوره جدیدی می‌شود و این روزها آغاز خیز خروج از رکود در بازار است.

95656845845846894683457343583458222222222222222222222

این در حالی است که پیش‌بینی‌های وزارت راه و شهرسازی هم حاکی از آن است که بازار مسکن از اواسط نیمه اول سال 95 وارد فصل رونق می‌شود، کما اینکه معاملات خریدوفروش در بازار مسکن در چند روز اخیر بازار هم روند صعودی داشته و کارشناسان معتقدند این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت. وزیر راه و شهرسازی از ابتدای ورود به این حوزه، توصیه استفاده از وام به همراه پس‌انداز را داد و با راه‌اندازی صندوق پس‌انداز یکم در حالی بستری برای ذخیره و پس‌اندازهای خرد مردم فراهم شد که همچنان سیاست‌های تخلیه حباب از بازار ادامه داشت، به‌طوری‌که طبق گزارش‌های وزارت راه‌و‌شهرسازی قیمت مسکن در طول بازه زمانی دو سال گذشته به قیمت‌های 89 برگشته است.

البته وزارت راه و شهرسازی در کنار افزایش قدرت خرید تقاضا، با بررسی طرح‌های ارائه وام ساخت و راه‌اندازی مسکن قسطی افزایش قدرت طرف عرضه و تولید را هم دنبال می‌کند تا همزمان با افزایش قدرت خرید، تولید هم افزایش یابد و با ایجاد تعادل در بازار از افزایش قیمت در دوران رونق جلوگیری کند... لطفا ادامه مطلب را در صفحات «پول و بانک» و «عمران و مسکن» دنبال کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BCZEjVTz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه