چهارشنبه, ۷ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Wed, 28 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

شبكه‌ای بین‌المللی از سازمان‌های محافظ محیط زیست در 74 كشور جهان موسوم به«Friends of the Earth» در استرالیا یك كمپین جمع‌آوری كمك‌های مالی را راه‌اندازی كرده است.

اگر هیچ چیز بیشتر از ایده فرستادن دونالد ترامپ به فضا شما را خوشحال نمی‌كند، شاید بهتر باشد كه به كمپین جمع‌آوری كمك‌های مالیFriends of the Earth  استرالیا بپیوندید.

به گزارش ‌ام بی‌ای نیوز، كمپین «فرستادن یك انسان بدبین و مشكوك به فضا» به مردم اجازه می‌دهد تا نامزدهای شكاك نسبت به انفجار خاموش زمین را به فضا بفرستند. این سفر یك هفته‌ای امكان مشاهده زمین از بالا را به وجود می‌آورد.

ترامپ اخیراً در این حوزه پیشگام شده است. شما همچنین می‌توانید با اعطای كمك‌های مالی هزینه خرید بلیتی را بپردازید كه به گفته Friends of the Earth صرف سفر یك انسان بدبین نسبت به شرایط آب و هوایی به فضا می‌شود. احتمالا ترامپ داوطلبانه با ترك زمین بر پشت یك موشك موافقت خواهد كرد. این ایده‌ای خوب در شرایط نامطمئن كنونی به شما می‌رود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Y6h0Sv95
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه