شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند سرمربی پیشین چلسی در انتقال‌های بزرگ اخیر در لیگ چین دست دارد. به گزارش Evening Standard، ژوزه مورینیو در فصل جاری بدون شک تلخ‌ترین سال مربیگری خود را پشت سر گذاشت. این مربی پرتغالی در فصل جاری هدایت چلسی را بر عهده داشت اما با این تیم نتایج بدی کسب کرد و در نهایت هم برکنار شد.

56864757345735734573463463475458458469

این درحالی بود که او فصل قبل با چلسی توانسته بود قهرمانی در لیگ جزیره را با اقتدار به دست آورد و به تازگی قراردادش را تمدید کرده بود. بعد از اخراج مورینیو از چلسی، او هنوز هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته است؛ هر چند خبرهای زیادی درباره توافق او با شیاطین سرخ برای فصل آینده به گوش می‌رسد. Evening Standard در این زمینه نوشت که خورخه مندس، مدیر برنامه‌های مورینیو با رئیس شرکت چینی Alisports که با باشگاه گوانگژو در ارتباط است، قراردادی امضا کرده که به موجب آن، مورینیو به این باشگاه چینی مشاوره می‌دهد و پیوستن جکسون مارتینس هم زیر نظر این مربی بزرگ بوده است.

براساس خبر این سایت، مورینیو نه‌تنها به باشگاه گوانگژو، بلکه به چند باشگاه سرشناس دیگر چین مشاوره می‌دهد و همین باعث شده است تا او بیکار نباشد و بعد از اخراج از چلسی در زمینه‌های دیگری فعالیت داشته باشد. لیگ چین در پنجره جابه‌جایی زمستانی فعالیت زیادی داشت و ستاره‌های زیادی راهی لیگ این کشور شدند و همین باعث شده تا به قوی‌ترین لیگ قاره آسیا تبدیل شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ga3HF6zA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه