یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پر‌سپولیس:

درباره سوشا مکانی تابع قوانین کشور هستیم

8 سال پیش ( 1394/11/11 )
 

علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پر‌سپولیس درباره بازگشت سوشا مکانی به تمرینات اظها‌ر کرد: ما همیشه تابع قوانین جاری کشور هستیم. سوشا مکانی مشکلاتی در مراجع قضایی دارد، اما با توجه به اینکه اجازه حضورش در تمرینات صادر شد به تمرینات تیم بازگشته است. البته همانطور که در ابتدای صحبت‌هایم گفتم ما تابع قوانین جاری کشور هستیم و هر تصمیمی که مراجع قضایی بگیرند ما براساس آن عمل می‌کنیم. اگر اجازه بدهند برای ما بازی کند این کار را می‌کنیم و اگر هم اجازه ندهند باز هم مشکلی وجود ندارد. البته ما حضور مکانی را در هیأت‌مدیره مطرح می‌کنیم، زیرا اعتقاد داریم که هیأت‌مدیره باید تصمیم مناسبی در قبال این موضوع بگیرد.

87845757458458345735754864905705

طاهری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره طلب وحید هاشمیان از باشگاه پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: او تنها طلبکار باشگاه نیست. ما طلبکاران متعددی داریم که باید برای دریافت مطالبات‌شان با شرایط باشگاه کنار بیایند. اینکه گفته می‌شود من به او پیشنهاد دریافت یک سوم طلبش را داده‌ام، یک شایعه است. هاشمیان تا به امروز به باشگاه پر‌سپولیس هم نیامده است که بخواهم درباره این مسئله با او صحبت کنیم.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس در ادامه درباره اینکه قرار است فیلم 50 سال با پر‌سپولیس به نمایش در آید، گفت: مسئولان دست‌اندرکار این مستند می‌گویند این فیلم با مجوز باشگاه پر‌سپولیس اکران می‌شود، اما باید بگویم که ما هیچ گونه مجوزی برای اکران این فیلم نداده‌ایم. آنهایی که مدعی هستند از باشگاه مجوز دریافت کرده‌اند تا با نام پر‌سپولیس درآمدزایی کنند مستندات خود را منتشر کنند. از نظر ما اکران این فیلم با نام پر‌سپولیس غیر‌قانونی است.

وی همچنین درباره اینکه بازیکنان پر‌سپولیس به مراسم ختم «همایون بهزادی» نرفته بودند و به جای آن برای محسن مسلمان مراسم تولد گرفته بودند نیز گفت: من زیاد از این موضوع اطلاع ندارم. آن چیزی که می‌دانم این است که محسن بنگر هم در مراسم ختم حاضر بود و هم به جشن تولد محسن مسلمان رفت. اینکه بازیکنان به مراسم ختم نیامده بودند درست نیست. ‌ای کاش می‌آمدند و بعد اگر می‌خواستند به تولد می‌رفتند، چون تا جایی که می‌دانم زمان برگزاری تولد با مراسم ختم در یک ساعت نبوده و تولد در شب آن روز برگزار شده است. بازیکنان در آن روز در مرخصی بودند و بهتر بود که به مراسم ختم می‌آمدند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ref7ZuPv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه